... שעכשיו יש פה אלוהות שמתגלה, את חייבת לשאול, למה אני עכשיו מקלפת את הגזר? כי אמרו לי שצריך לקלף את הגזר, אז מה אם אמרו לי, אני לא חייבת, אני יכולה לעשות הפוך, אז
למה אני עושה את זה? כי זה מה שאני רוצה, אבל למה אני רוצה את זה? כי נראה לי שזה יהיה יותר טוב, אז מה אם זה נראה לי? אני יכולה לעשות הפוך. אם את תחליטי שאת מוכרחה לדעת
למה אני עושה את זה, חייבת להבין את זה, לא מוכנה לקבל כי אני רגילה לזה, כי זה סתם תירוצים, אז מה אם אני רגילה, אני יכולה לעשות ... מבינה, כמו שאתה הולך בפארק ואתה לא יודע שאתה הולך בפארק כי אתה עיוור, יש נוף וציפורים ואתה לא רואה ולא שומע, למה? כי את לא חווה את המשמעות, מה המשמעות של הכל?
למה אני עושה את זה? מה זה נותן? איזה שאלה שאלנו? למה?
למה אני עושה? למה אני מתאמצת? בשביל מי? בשביל מה? מה התכלית? איזו סיבה? למה? מה משמעות הדבר? מה את מבינה אותי? האם את עושה דברים ... אני אומר לך שזה מה שתגלי. בסוף תגלי משהו שהוא יותר טוב מאלוהים אפילו, תגלי שהכל אחד, וזה הרבה יותר טוב מלהיות אלוהים. מה הבנת? שאלה: שכול פעולה שאני עושה, לשאול
למה אני עושה את זה. אליעד: אבל את חייבת לרצות לדעת את התשובה. את רוצה לצאת מעצמך, את רוצה להסתכל פעם אחת באמת מבחוץ? אז באמת ... כי כך הרגילו אותי, את לא מבטאת את עצמך, את חיה חיים של מישהו אחר, זה לא את, כאילו אין לך שום משמעות. בואי נסכם. הרעיון זה להיצמד לרעיון של ה"למה", ההתבוננות
למה אני עושה, למה אני רוצה, מה באמת מניע אותי, מה באמת אני חושבת, מה באמת קורה כאן, לשאול
למה אני עושה, מה קורה, למה זה ככה? ואם תעשי את זה חזק, ואל תגידי לי שאת כל הזמן שואלת ולא מוצאת תשובה. אם למשל כואבת לך הבטן ואת ממש צמאה, את תשאלי באמת איפה המים, את באמת שואלת. את באמת שואלת
למה אני עושה את זה? האם את חווה את זה ככה באמת? לא, את שואלת כלאחר יד, והולכת לאכול צהרים. באמת תשאלי, כמו אדם שצמא במדבר, ששואל באמת איפה יש מים. שהוא באמת רוצה לשתות מים. תשאלי באמת
למה אני עושה. כאשר תשאלי את זה, אז כל השקרים יזרקו לפח, כל השקרים ייעלמו לך בדרך, ואז תראי שזה בכלל הכל אחד. ואז תביני למה אני ...