... צריך להבין את כל המציאות בשלמות. ומי שמבין את המציאות בשלמות, הוא מגלה את הטוב שיש בכל דבר. והוא יודע
ליהנות מכל דבר. כי בכל דבר ודבר, יש את ההנאה של השלמות. כי כל דבר בעולם, יש בו שלמות. ומי שרואה את השלמות שיש בכל דבר, הוא יודע
ליהנות מכל דבר. ומי שרוצה להנהיג אחרים, הוא חייב קודם לכן להבין את עצמו ואת המציאות בשלמות, ורק לאחר מכן ... להראות את הטוב שיש בכל דבר גם לאחרים. מחמת שהוא עצמו עוד לא רואה את הטוב הזה. וכאשר המנהיג לא יודע איך
ליהנות מכל דבר, אז הוא ממציא את המחשבה שאומרת שלא בכל דבר יש טוב, ושעל האדם לסגף את עצמו, ושהאדם לא יכול ... דבר, הוא זה שיכול להרשות לעצמו להקשר רגשית לדברים וכיו"ב. והוא יכול להראות לכל אחד את הדרך, איך אפשר
ליהנות מכל דבר, ולהקשר רגשית וכיו"ב, ועדיין להיות מאושר וחופשי. ומי שלא יודע את הטוב שיש בכל דבר, אז הוא ... לא ליהנות, ושהאדם צריך להתגבר על הרצון שלו ליהנות וכיו"ב. והכל נובע משום שהמנהיג לא יודע כיצד כן אפשר
ליהנות מכל דבר, ועדיין להיות מאושר. ומי שאוהב את המציאות בשלמות, הוא אוהב את עצמו בשלמות, ואת כל מה שיש במציאות בשלמות. והוא יכול להראות לאדם את הדרך, איך כן אפשר
ליהנות מכל דבר, ועדיין להיות מאושר בלי להסתבך בצורה כלשהי עם תלות רגשית כלשהי וכיו"ב. ונסכם: גם ליהנות צריך ... מחייו. כי בכל דבר שיש בעולם, יש בו טוב ושלמות. ומי שיודע ומבין את השלמות שיש בכל דבר, הוא זה שיודע
ליהנות מכל דבר. ועל האדם לנסות כן
ליהנות מכל דבר, על ידי זה שהאדם מסתכל על הטוב שיש בכל דבר, עד שהאדם מגלה את השלמות של המציאות, שיש בכל דבר, ...