... להפוך אותו למילים מרוב שהוא גדול. ולא רק שאי אפשר להסביר במילים את הידע האין סופי, אלא שגם אי אפשר אפילו
לחשוב עליו בתוך מחשבה. ז"א הידע האמיתי הוא כ"כ גדול, עד שאפילו אי אפשר
לחשוב עליו ולהכניס אותו לתוך מחשבה. וכאשר אנחנו אומרים שמי שמסוגל להסביר את מה שהוא יודע, הרי שהוא לא יודע הרבה, הכוונה היא, שמי שיודע באמת, הרי שהוא לא מסוגל להסביר את מה שהוא יודע, אפילו לא לעצמו. ואפילו
לחשוב על מה שהוא יודע, הוא לא יכול. אלא הידיעה שלו את מה שהוא יודע, היא ב"הלוך ושוב" ("רצוא ושוב"), דהיינו, הוא "יודע ולא יודע", "מגיע ולא מגיע" ("מטי ולא מטי"). ...