51:01מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור... לא רוצה לקנות את זה, נגיד שהמוח של הבן אדם מנסה למכור לו לא לעשן סיגריה והוא כן רוצה לעשן את הסיגריה, אוקי במקרה כזה אסור לו להסתכל על המהות כשהמוח שלו אומר לו "אתה יודע אתה רוצה להיות בריא אל תעשן את הסיגריה" מה שהבן אדם צריך לעשות לעצמו כדי ... לא אני בסדר אין שום בעיה בוא נעשן סיגריה", זה בגדול בנושא של שכנוע עצמי שאם בן אדם נגיד רוצה להתנגד למשהו שהמוח אומר לו לא להסתכל על המהות של זה, נגיד שבן אדם בא לעשות איזו פעולה המוח אומר לו "תקשיב אבל מה יצא לך מזה אתה יודע שבכל מקרה אחרי ... שאני לא אהיה מאושר זה לא מעניין אותי, מה אמרת לי לא לעשות את זה למה כי זה מיותר? לא זה לא מיותר לא אני רוצה לעשות את זה" אבל לא להסתכל על המהות כי המהות יותר חזקה מהצורה. ולכן הרבה פעמים בן אדם המוח אומר לו משהו והוא רוצה להתנגד לזה אז הוא צריך לקחת את מה שהמוח אמר, לא להסתכל על המהות של מה שהמוח אמר להסתכל רק על הצורה על הביטוי על המסקנה האופרטיבית של מה שהמוח אמר לעשות ולתקוף אותה, ... רק על הצורה אז הצורה לפעמים חסרת משמעות. עכשיו אותו דבר גם הפוך בנושא של שכנוע עצמי יש מקרים שבהם בן אדם צריך, אז אמרנו ככה להסתכל על המהות בשביל ליצור מוטיבציה ולא להסתכל על המהות בשביל להחליש את הרצון אבל קודם אמרתי שיש עוד היבט שבו בן אדם אנחנו אומרים בוא נשתמש בצורה שהוא לא מכיר כדי למכור לו את המוצר אז אותו דבר גם אם בן אדם רוצה לשכנע את עצמו הרבה פעמים אם הוא מסתכל על המהות של הדבר המהות של הדבר לא משהו ולכן בן אדם יכול להסתכל על הדבר באיזו צורה כזאת כאילו מגניבה. לדוגמא ... שהוא רוצה נגיד לעבור מקום עבודה, אוקי החליט בוא נישאר נגיד בדוגמא של העישון בן אדם נגיד החליט שהוא רוצה לא לעשן עכשיו אם בן אדם מסתכל על המהות של זה והוא אומר לעצמו "אוקי אז אני לא אעשן ומה? ואז אני אהיה בריא" ואז הוא אומר לעצמו "אוקי ואז אני ... אעשן ובין אם אני לא אעשן בכל מקרה אני אהיה חולה במשהו בכל מקרה אני לא אהיה מרוצה ממשהו, בשביל מה לי להפסיק לעשן", זאת אומרת כשהוא הסתכל על המהות הוא בעצם אמר "מה אני עכשיו צריך להפסיק לעשן בכל מקרה המהות של זה זה לא משהו". מה שצריך לעשות במקרה ... טבעיים וזה מה שאני רוצה וכן ושם מגניב חיים בריאים טבעיים, גם חיים גם בריאים גם טבעיים ושם מאוד יפה" ואז המוח הולך אחרי זה ולא להסתכל על המהות. ולכן אם נסכם את כל הסיפור כולו אז זה הולך ככה, יש מהות וצורה ולפעמים עדיף למכור את המוצר דרך המהות ...