... להיות כפי מה שהם, כתוצאה של תמונת המציאות ברגע הקודם, הרי שאין שום משמעות אמיתית למה שנקרא אצל האדם סיבה והעדר סיבה. ומי יכול
להוכיח שאין חוק שכזה? ואם אי אפשר
להוכיח שאין חוק שכזה, אז כיצד בכלל ניתן
להוכיח שיש הבדל בין מה שנקרא אצל האדם סיבה לבין מה שנקרא אצל האדם ... אקראיות, שמנקודת המבט של האקראיות, הרי שבהחלט אפשרי שבאופן אקראי דווקא כן יצא משהו שייראה מסודר. ז"א אין שום דרך לוגית ושכלית
להוכיח שכל הסדר שיש בעולם שלנו, הוא בכלל לא איזו תוצאה של דבר אקראי לחלוטין. וכנ"ל, זה שמסיבות שונות זה נראה אולי לאדם כלא מסתבר כ"כ, זה עדיין לא
הוכחה לכך שזה לא יכול להיות. כי ברגע שמדברים על הסתברות, אז תמיד ...