... שאינך חוקר את מה שיש מעבר לשכל, ממילא אינך יכול לטעון שאתה יודע משהו כלשהו בוודאות מוחלטת. בנוסף, מאחר שאינך יודע את הכל, ממילא אינך יכול גם לדעת האם קיימת דרך
לדעת את הכל. ז"א אינך יכול להיות בטוח, אפילו לא ב - האם ניתן
לדעת את הכל. רק מי שיודע את הכל, רק הוא יכול לדעת האם ואיך ניתן
לדעת את הכל. כל זמן שהאדם אינו יודע את הכל, הרי שהוא אינו יודע שום דבר בוודאות, וממילא הוא אינו יכול לטעון לבעלות על אמת כלשהי. אין לאדם ברירה אלא
לדעת את הכל. באפשרותו של האדם לחיות בספק. אך אם ברצונו להגיע לוודאות כלשהי, ... לומר שאי אפשר להבין את המציאות בשלמות, גם זה לשם כך צריך להבין את המציאות בשלמות. ולכן בפשיטות, כל זמן שהאדם לא יודע את הכל, הוא לא יכול לדעת האם אפשר או אי אפשר
לדעת את הכל.