... כי האושר הוא כאשר האדם יודע לראות את הטוב שיש בכל דבר. ומי
שלא יודע להבין ולראות את הטוב שיש בכל דבר, הוא לא יכול להראות את הטוב שיש בכל דבר גם לאחרים. מחמת שהוא עצמו עוד לא רואה את הטוב הזה. וכאשר המנהיג
לא יודע איך ליהנות מכל דבר, אז הוא ממציא את המחשבה שאומרת שלא בכל דבר יש טוב, ושעל האדם לסגף את עצמו, ושהאדם לא יכול להרשות לעצמו לאהוב את העולם ולהקשר רגשית לדברים. כי ההנאה של ... מכל דבר, ולהקשר רגשית וכיו"ב, ועדיין להיות מאושר וחופשי. ומי
שלא יודע את הטוב שיש בכל דבר, אז הוא מקדם רעיונות שמסבירים שלא טוב ליהנות, ושהנאה זה רע, ושהאדם צריך לא ליהנות, ושהאדם צריך להתגבר על הרצון שלו ליהנות וכיו"ב. והכל נובע משום שהמנהיג
לא יודע כיצד כן אפשר ליהנות מכל דבר, ועדיין להיות מאושר. ומי שאוהב את המציאות בשלמות, הוא אוהב את עצמו בשלמות, ואת כל מה שיש במציאות בשלמות. והוא יכול להראות לאדם את הדרך, איך ... לדעת. ולא כל אחד יודע ליהנות. ומי שמתנגד להנאות, זה רק משום שהוא
לא יודע להפיק הנאה מחייו. כי בכל דבר שיש בעולם, יש בו טוב ושלמות. ומי שיודע ומבין את השלמות שיש בכל דבר, הוא זה שיודע ליהנות מכל דבר. ועל האדם לנסות כן ליהנות מכל דבר, על ידי זה ...