... ושכולם שונאים בא נניח, זאת אומרת אם יש איזו תכונה רעה ללקוח או לבן אדם השני שאף אחד
לא אוהב אותו, זאת אומרת יש גם בתוך הזרות עצמה גם בתוך הקטע של "במה הוא שונה משאר האנשים? בא נראה לו שאני כמוהו", אוקי אבל בתוך זה יש גם עוד ... מעשן" הוא יאהב אותי יותר או פחות? התשובה היא שזה תלוי האם הוא אוהב את זה שהוא מעשן או
לא אוהב את זה שהוא מעשן. והעוד יותר עמוק זה לא אם הוא אוהב את זה כי כל בן אדם במוח שלו הוא גם יכול, תראו אם המצב הוא שהוא
לא אוהב את זה שהוא מעשן ונגיד לו "גם אני מעשן כמוך" אז הוא ישנא אותי כמו שהוא שונא את עצמו, זאת אומרת ברגע שניסית להיות כמוהו בעצם הוא שונא ... בן אדם נגיד מעשן אבל יש לעומת זאת מצבים שבהם זה לא רק בהכרח שבן אדם אוהב את התכונה או
לא אוהב את התכונה שהוא גם אוהב את זה וגם
לא אוהב את זה בעצמו. לדוגמא נגיד יש תכונה בבן אדם שבן אדם
לא אוהב אותה פורמאלית נגיד לו "אתה מרוצה מזה ?", כי שימו לב בגדול עוד פעם כשרוצים ליצור הזדהות עם הבן אדם החוק אומר תיצור הזדהות עם הבן אדם בדברים שבהם הוא אוהב בעצמו. זאת אומרת אם יש תכונות רעות שהוא
לא אוהב בעצמו אם לדוגמא בן אדם יש לו דעה מסוימת על משהו אבל הוא
לא אוהב את זה שהוא חושב את זה ככה ואתה תגיד לו "וואלה גם אני חושב כמוך" אז כמו שהוא
לא אוהב את עצמו הוא לא יאהב אותך לעומת זאת הפוך אם יש איזו דעה שהוא חושב ככה והוא אוהב את הדעה הזאת ואז נגיד לו "וואלה גם אני חושב ככה" אז הוא יאהב אותך יותר. אבל מה קורה אם הבן אדם גם אוהב את זה שהוא חושב ככה וגם
לא אוהב את זה שהוא חושב ככה, יש הרבה אנשים שיש להם הרבה תכונות שהם גם מרוצים מעצמם וגם לא מרוצים מעצמם באותה תכונה ממש, מה אז במקרה כזה ... של הבן אדם במודע בתת מודע יש לו בסוף "מה אתה? 51% הוא אוהב את זה לפחות 51% או 51%
לא אוהב את זה?" ואז מה שצריך לעשות בעצם זה להביע את שני הצדדים. נגיד שבן אדם מעשן והוא רוצה להפסיק לעשן אז מה תגיד לו "גם אני מעשן" או "אני ... אדם שחושב על עצמו לפעמים הוא חושב על עצמו ואוהב את עצמו ולפעמים הוא חושב על עצמו והוא
לא אוהב את עצמו מספיק שזה בעצם להגיד הוא אוהב "אני" אחר שלו. זאת אומרת הבן אדם מסתכל במראה, נגיד בן אדם קונה בגדים חדשים הוא לובש אותם ...