... לחסרונות או יתרונות, כאשר אין שום העדפה אישית. ונמצא אם כן, כי מנקודת מבט אובייקטיבית מוחלטת, אין שום אפשרות
לאהוב או לשנוא משהו. כי הכל שווה באותה המידה. ואין טוב ... והכל שווה באותה המידה ממש. אבל מנקודת מבט יחסית, ביחס לרצון של האדם, ביחס לזה יש טוב או רע, וביחס לזה, שייך
לאהוב או לשנוא וכולי. וממילא זה אומר, שאין שום אפשרות ... ומנקודת המבט שבה אין טוב או רע, מנקודת המבט הזו, לא שייך לאהוב את עצמך, וגם לא שייך לשנוא את עצמך. ולא שייך
לאהוב או לשנוא, שום דבר בעולם. כי כאשר אין טוב או רע, אז ...