... זאת אומרת גם אם אתה לוקח מישהו שהוא מומחה לשכנוע ואתה שואל אותו "ולמה עושים
ככה ולא אחרת, למה בשביל זה צריך לעשות
ככה ולא אחרת?" אז גם אם הוא נותן לך הסבר ואם תשאל אותו "ולמה המנגנון עצמו
ככה ולא אחרת?", "לא יודע" אז איזה מומחה לשכנוע אתה אם אתה לא מבין למה המנגנון הוא ככה. מה שאני בעצם אומר ... עד שאתה מבין את השורש של הרצון הראשון של אלוהים שאתה אפילו מבין למה אלוהים רצה
ככה ולא אחרת, למה דווקא אלוהים, למה המציאות היא
ככה ולא אחרת, אתה צריך להבין למה המציאות רוצה
ככה ולא אחרת, מה שכנע את המציאות להשתנות. נגיד שיורד גשם מהיבט מסוים אפשר לומר שזה תהליך של שכנוע שמשהו ... את הדברים להיות לפי מה שהם ולא אחרת. רק מי שמבין את כל התהליכים שבעולם, למה הם
ככה ולא אחרת רק הוא יודע את המנגנון והוא יכול להגיד "אוקי". אם אתה מבין את כל התהליכים שהם בעולם למה הם
ככה ולא אחרת עכשיו אתה יודע איך להחליף מצורה לצורה אבל אם יש אפילו דבר אחד בעולם שאתה לא מבין למה הוא
ככה ולא אחרת אתה לא באמת יכול להגיד "אני מבין בשכנוע", אתה לא מבין בשכנוע יש לך תאוריות, העלויות, השארות ...