... להיות כפי מה שהיא, הרי שזאת לא הסיבה האמיתית. כגון לדוגמא שרע לאדם, ונדמה לו שזה בגלל
כאב פיזי שיש לו בגוף. והאדם הטועה אומר לעצמו, שרע לו, כי כואב לו הגוף שלו. וזאת כמובן סיבה של שקר. כי על האדם לשאול את עצמו, האם זה שיש לי
כאב בגוף, האם זה מחייב באופן מוחלט, את זה שאני ארגיש רע? האם ולמה אני חייב לא לרצות
כאב? האם הכרחי שאם לא ארצה
כאב, שאז יהיה לי מזה רע? כי אם לא, אז זה אומר, שזאת לא הסיבה האמיתית, אלא זה רק אולי לבוש של הסיבה האמיתית. ומאחר שבפועל שום דבר בעולם, דהיינו, שום צורת ...