... לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך להסביר את
היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך ... עבורו? איזה אפשרויות (מילים / ניסוחים / הדגמות / טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד
מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ... של כל צורת הסבר / הדגמה / ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות? עם איזה
יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה
יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר? איזה ... זמן, כגון לדוגמא פטנט רשום? אם היית עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את
היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו? ובנוסף לכל הנ"ל, עליך לקחת ... אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח. כמו כן, את כל השאלות הנ"ל, עליך לשאול על כל אחד ואחד
מהיתרונות של המוצר שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים להסביר אותו / מספר אפשרויות / ... ונניח שיש במוצר הזה חיסרון, האם באמת יהיה יותר טוב ללקוח, בלי החיסרון הזה? האם באמת בסך הכל הסופי,
היתרונות של המוצר, בהכרח שהם לא עולים על
היתרונות של המוצר? האם יכול להיות שלמרות כל החסרונות שיש במוצר, עדיין היתרונות שיש במוצר גדולים ... מהשאלות שהוצגו לעיל, עכשיו בעצם אתה יודע ומבין יותר טוב את המוצר שלך. אתה יודע ומכיר יותר טוב את
היתרונות של המוצר שלך. את החסרונות של המוצר שלך. את המתחרים של המוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות אפשריות למוצר שלך. ועכשיו מה שעליך לעשות, זה להתמקד
ביתרונות של המוצר שלך. לחשוב על
היתרונות של המוצר שלך. לחשוב על איזה טוב המוצר שלך יעשה ללקוחות שלך. לחשוב על איך המוצר שלך יכול ...