... שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם
היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת מכירה. ולדעת, כיצד להחליט במהירות בזמן אמת, איזו ... ואעפ"כ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש
חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז הוא יכול בזמן אמת, ... יש גם חיסרון יחסי. והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם
החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל. כי לפעמים, מרוב זה שהאדם מכיר כ"כ הרבה ... את המטרות שלו. והוא משקיע ולומד ומכיר את כל השיטות השונות. ומכיר את
היתרונות והחסרונות היחסיים שיש בכל שיטה ושיטה. והוא לומד גם, איך בזמן אמת, לדעת באיזו שיטה להשתמש. ואיך בזמן אמת, לדעת לעבור ... משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את
היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן אמת להתאים את השיטה הנכונה, לתהליך המכירה הרצוי. ואז על ידי זה ...