אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






פיתוח החשיבה בדרך קלה, פיתוח השכל בדרך קלה, איך לפתח את המוח בקלות? הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, ניתוח טקסטים, ניתוח משפטים, תחביר עברי, כושר התבטאות בכתב, כושר התבטאות בעל פה, איך לפתח כושר שכנוע? איך לפתח יכולת הבנה? איך ללמוד לשכנע? איך לנתח טקסט? איך לנתח משפט? איך להבין דברים? איך להבין טקסטים? איך לקרוא מחשבות? איך להבין דבר מתוך דבר?
... ניתוח משפטים, תחביר עברי, כושר התבטאות בכתב, כושר התבטאות בעל פה, איך לפתח כושר שכנוע? איך לפתח יכולת הבנה? איך ללמוד לשכנע? איך לנתח טקסט? איך לנתח משפט? איך להבין דברים? איך להבין טקסטים? איך לקרוא מחשבות? ... השכל. מה התרגיל? והתרגיל הוא, ניתוח משפטים, ניתוח טקסטים. דהיינו, קח משפט כלשהו, בין כמה מילים, זה יכול להיות משפט מתוך איזו כתבה, זה יכול להיות משפט ששמעת מישהו, וזה יכול גם להיות משפט שאתה ממציא. לדוגמא משפט פשוט וקצר כגון: "אני רוצה ללכת לישון". ... ננסה להבין את המשפט כמו שהוא, וננסה להבין האם בכלל יש משמעות למשפט הנ"ל כמו שהוא? אילו משמעויות יכולות להיות למשפט הנ"ל? אילו מילים אפשרי להשלים במשפט הנ"ל. לדוגמא "אני מתכנן ללכת לישון" "אני מסרב ללכת לישון" ... ננסה להבין את המשפט כמו שהוא, וננסה להבין האם בכלל יש משמעות למשפט הנ"ל כמו שהוא? אילו משמעויות יכולות להיות למשפט הנ"ל? ונראה כי למשפט הזה בהחלט שיש משמעות כמו שהוא, "אני רוצה לישון". אז בעצם האם ואיזו משמעות ... לישון" לבין "לישון"? או שהמילה "ללכת" מיותרת לחלוטין ולא מוסיפה שום משמעות כלשהי למשפט? וכאן כל אחד יכול לתת את המשמעות האישית שלו, להבדל שהוא מוצא בין "לישון" לבין "ללכת לישון". לדוגמא, ללכת לישון יכול לבטא תהליך שקורה לפני ש"ישנים", אולי לדוגמא התארגנות לשינה או פעולות כלשהן שמטרתן היא "לישון". ועכשיו ניקח שוב את ... ננסה להבין את המשפט כמו שהוא, וננסה להבין האם בכלל יש משמעות למשפט הנ"ל כמו שהוא? אילו משמעויות יכולות להיות למשפט הנ"ל? אילו מילים אפשרי להשלים במשפט הנ"ל. לדוגמא "אני רוצה ללכת לאכול" " אני רוצה ללכת לטייל" ... לכל מילה? האם באמת מי שאמר את המשפט התכוון לכל מילה שנאמרה? תשובה: לא בהכרח, אבל הרבה פעמים כן. יכול להיות שיש מילים שנאמרו בצורה אקראית, אבל בדרך כלל יש משמעות לכל מילה ולכל צורת התבטאות. כמו כן יש גם אנשים שעושים ... של מה שהוא רוצה להגיד ושישים לב לכל מילה שהוא אומר, מה היא מבטאת ומה בדיוק הוא רוצה לומר. בן אדם יכול להקליט את עצמו או לכתוב לעצמו את מה שהוא רוצה לומר? או את מה שהוא מדבר עם מישהו, ולנסות לשים לב לכל מילה שנאמרת וככה להגדיל את הסיכוי שבזמן אמת הוא יבטא את עצמו יותר נכון ביחס למה שהוא רוצה לומר. האם זה יכול לגרום לכך שאדבר יותר לאט? אז האם זה יכול לגרום לכך שקצב הדיבור שלך יהיה יותר איטי ושתדבר יותר לאט? כן. אבל זה מה שיש וזה ישתפר עם הזמן. אם אתה רוצה לדייק, ... את המשפט כפשוטו, לשים לב לכל מילה ולכל משמעות של כל מילה ולכל מה שנאמר ולהבין מה אמרו. השלב הבא יכול להיות, לנסות להבין על כל מילה, האם היא עובדה או פירוש? ומי אמר שהיא נכונה. כי כל רעיון מורכב מעובדות ופירושים. וצריכים לעבור על כל מילה ולנסות להבין, האם ועד כמה היא מתארת עובדה או שהיא מתארת פירוש. והשלב הבא יכול להיות גם הנושא של ניתוח סיבתיות. דהיינו, לקחת את המשפט שנאמר ולנסות להפוך אותו לרעיון של סיבה ותוצאה. ולנסות לבצע ... סיבתיות? בדרכים שהסברתי המון פעמים. איך לנתח מחשבות של עצמך? התועלת המרכזית מכל התרגול הזה, יהיה היכולת של האדם להתחיל לשים לב למחשבות שלו עצמו. כי המוח מריץ כל מיני מחשבות. ובן אדם צריך להיות מסוגל לנתח את ...
כיצד לנתח תרגילים מבודדים זה מה שיש לדעת האם אני יכולות החשיבה סימולציות לשפר את החשיבה להגדיל את ה
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס ... במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמא, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? ... כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי ... כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש ... ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר ... המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית. לדוגמא, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא ... המון עלויות תפעול וכולי. אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את ... בהן. אבל היה חשוב לי להדגיש שצריכים להתבונן גם על השאלה הבאה: נניח שהלקוח ירצה בדיוק את המוצר שלנו, האם הוא יכול להשיג אותו במחיר יותר זול / יקר מהמחיר שלנו? והאם זה בגלל שאני מונופול / יש לי פטנט, או בגלל שזאת עלות הייצור ...
מנהל תהליך מכירה השקיע את הכסף איך חוויה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון איך להשיג האמיתי
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה. אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו. וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה ...
הכרויות שאלות סינון לסגור עסקה בירור צרכים של הלקוח הלקוח אומר להתעקש תהליכים יחסיות
רפורמה במערכת המשפט, הדיקטטורה של בגץ, ביטול עילת הסבירות, האם בגצ מגן על החלשים? מי יגן על החלשים? עריצות הרוב, מהי דיקטטורה? מהי דמוקרטיה? שלטון הרוב, הפרדת הרשויות, הוועדה לבחירת השופטים, מי יבחר את השופטים? בחירות לכנסת, בחירות לבית המשפט
... נכון לומר, שהרוב שולט? לצורך העניין נסכים שכן. והאם יהיה נכון לומר, שיכול להיות שמאחר שהמחוקק, נבחר על ידי הרוב, האם יהיה נכון לומר שיכול להיות שהמחוקק ידאג לאינטרס של הבוחרים שלו? דהיינו, רוב המצביעים, גם אם זה יבוא על חשבון המיעוט שלא הצביעו לו? לצורך העניין, נסכים שכן. דהיינו, נסכים שהרוב בוחר בסופו של תהליך, מחוקקים שפועלים לטובת האינטרס של אלו שבחרו בהם. ואולי אפילו זה יכול לבוא על חשבון המיעוט שלא בחרו בהם. האם זה הגיוני שהרוב ידאגו לרוב ולא למיעוט? על פניו נראה שכן. כי אם הרוב ידאגו לאינטרס של המיעוט, באופן שווה באופן מוחלט, לאינטרס של הרוב, הרי ... יהיו גם על חשבון הרצונות של המיעוט. כי זאת המהות של החלטת הרוב. והאם זה יכול לגרום לכך שהרוב יחליטו לרמוס את הרצון של המיעוט בצורה אכזרית ביותר? תשובה: כן. לצורך העניין נסכים שזה יכול להיות. שאפילו הרוב עצמם, יסכימו שהם אכזריים כלפי המיעוט. אז האם אנחנו רוצים שיהיה מי שיגן על הזכויות של המיעוט מפני עריצות הרוב? וכאן התשובה היא, שזה תלוי, אם אתה הרוב או ... בגץ? מי הסמיך את בגץ לפגוע ברצון של הרוב? האם בגץ זו דיקטטורה? האם בגץ יכול לפעול רק לפי החוקים של הרוב? או גם לפי מה שמסתבר לו? האם בגצ הוא אלוהים? האם אלוהים הסמיך את בגצ? בקיצור, הנושא מורכב, אבל גם אם נאמר שצריך להגן על המיעוט מפני הרוב, הרי שהפתרון ... על ידי הרוב. ואם הרוב יחליט להוציא להורג שחורים? מה נעשה? האם זה באמת יכול לקרות? האם רוב הבוחרים שבחרו את המחוקקים הנוכחיים, יסכימו לכך? ואם כן, האם יש מה לעשות נגד זה? ואם באמת רוב העם יחליטו להוציא להורג מחבלים? ואם כל העם ירצו בכך? מי יגן על ... אפשר רק להתלונן על המצב הגרוע במדינה ועל הממשלה, כאשר למרות שיש לה את היכולת לחוקק, הרי שהיא לא באמת יכולה לחוקק כל חוק ולא באמת יכולה להוציא מכך אל הפועל כל רעיון שיש לה. ונכון שאולי זה יהיה רעיון רע לתת לממשלה לחוקק כל מה שבא לה ולעשות כל מה שבא ...
יכול להיות מעריץ רפורמה במערכת המשפט החלטה הדרך דיקטטורה יכולות התשובה
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
... אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין ...
לזכור קשה למכור התנגדויות במכירות בטלפון למכור מוצרים התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון לצאת לחופש לגרום למישהי התנגדויות מכירות
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
... מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, צריכים לזכור שאיש המכירות צריך 2 מיומנויות שיכולות להיות סותרות. מיומנות אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא ...
טיפול בהתנגדויות התנגדות לקוח טיפולים התנגדויות קניה להוציא מים מהברז בהתנגדויות לשכנע את להוציא מים מהסלע
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... שלנו. במקרה כזה לדוגמא, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא יקבל מדברים אחרים שהוא חושב שהוא יכול לרכוש בכסף שלו. ומשום כך, הוא מעדיף את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מרכישת דברים אחרים ... שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, ... לרכוש את המוצר, יכולה להיות לכך התייחסות מסוימת, ואם ללקוח יש את הכסף, אבל הוא חושב שעדיף לו לעשות עם הכסף שלו, שימושים אחרים, למרות שהוא לא יכול להשיג את המוצר שלנו / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריך לעזור ללקוח להבין יותר טוב את היתרונות של המוצר שלנו, על פני היתרונות שהוא חושב שהוא יקבל משימושים אחרים בכסף שלו. ואם הלקוח חושב שהוא יכול להשיג את אותו המוצר בדיוק, במקום אחר, ביותר זול, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לכך בצורה שונה. ולהבין, מהם היתרונות שיש במוצר שלנו? מבחינתנו. והאם הלקוח אכן רואה ורוצה את כל היתרונות האלו, ולמרות זאת הוא חושב שהוא יכול להשיג מוצר שווה ערך במקום אחר, שאז במקרה כזה, אולי באמת התמחור שלנו שגוי ואנחנו ... ביחס למוצרים אחרים. שאז במקרים הנ"ל, הגיוני לחפש לקוח אחר, או להציג ללקוח עוד יתרונות שיש במוצר שלנו. במילים אחרות, כאשר הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה עבורו, במחיר יותר זול, עלינו להבין האם ועד כמה זו האמת. אם זו אכן ... למכור את המוצר במחיר יותר גבוה ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות ...
רצון לעזור ללקוח כאשר לקוח התנגדויות בשיחת מכירה הלקוח מתנגד למחיר האם המוצר יקר ללקוח קשה למכור מוצר יקר
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
... בטווחי מחיר שונים והוא ירצה לדעת אילו מוצרים להציע ללקוח, שיכולים להתאים ללקוח גם ביחס לטווח המחיר שיכול להתאים ללקוח. וגם חשוב למוכר לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי שאז יהיה אפשרי למקסם את ... לא נתון למשא ומתן, שאז ההבנה של מה התקציב של הלקוח, עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר שיכול להתאים לו. אבל יש גם מוצרים שהמחיר לא ידוע והוא כן גמיש ומשתנה. ושם אנחנו נרצה ... הזה ושזה מחיר גמיש. ואז הלקוח מרגיש פחות מאויים לענות לשאלה של מה טווח המחיר שלו, כי הוא מבין שהוא יכול לבקש הנחה / לבקש מחיר יותר זול. דהיינו, ניסוח של "אפשר אולי לשאול, באיזה בערך טווח מחיר יכול להתאים לך" וכיו"ב? ניסוח כזה פחות מרגיש מאיים ללקוח. ואם הלקוח מסרב לענות / הלקוח ... לך?". וכאשר מספרים ללקוח על טווח המחיר, אפשרי לומר לו מראש טווח מחיר יותר גבוה ממה שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו, כדי שהוא יגיד שזה לא מתאים לו ואז הוא יגיד מה טווח המחיר שהוא מחפש. ... מה התקציב שלו, צריך לנסח את השאלה בצורה יותר פתוחה ופחות מאיימת. של מה טווח המחיר / מה בערך המחיר שיכול להתאים ללקוח. וכך זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יחשוש לומר לנו את טווח המחירים שלו. ...
משהו לשאול לגלות מה התקציב איך לגרום איך לגלות לנסות לענות ל איך לתמחר מוצר ללקוח
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... אבל אפשרי גם לומר לו, שיש לו כמה אפשרויות בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה. ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמא להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. ... על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמא שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי כאשר ... שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו. לדוגמא, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ...
בגלל פחד מ מחיר יקר מידי חוויות להתנגד מניפולציה לתת ללקוח אפשרות לבחור חופש
לאהוב את המציאות היחסית, לרצות מוחלט, לאהוב את מה שיש, לשמוח במה שיש, לקבל את המציאות, לרצות את האפשרות שהמציאות תשתנה, לאהוב את האפשרות הרעה, מהי זוגיות טובה? זיכרונות רעים, לאהוב צורה יחסית, רצון במוחלט, לאהוב את הפוטנציאל, לאהוב את האפשרות שיהיה רע, לאהוב זיכרונות רעים, לחיות את הרגע
... אנחנו אוהבים / רוצים לאהוב וכולי. והמציאות היא, גם מה שקורה בפועל במציאות וגם מה שיכול לקרות. דהיינו, לאהוב את המציאות פירושו, לאהוב את מה שקורה כרגע. ומה שקורה כרגע, כולל בתוכו, דברים שקורים בפועל ... את המציאות פירושו לאהוב גם את מה שקורה בפועל בצורה ממשית, אבל גם את מה שקרה ואת מה שיכול לקרות. ומי שאוהב רק את מה שקורה בפועל אבל לא אוהב את מה שיכול לקרות, אז הרי שהוא לא באמת אוהב את מה שקורה. כי גם האפשרות שיקרו דברים בעתיד, גם היא עצמה קורית כרגע. כי כרגע יש ... שיש לו כרגע. במילים אחרות, לאהוב את מה שקורה, פירושו לאהוב גם את הפוטנציאל של מה שיכול לקרות וגם את ההיסטוריה של מה שכבר קרה. כי גם ההיסטוריה וגם הפוטנציאל העתידי, גם הם קורים כרגע. וככל שהאדם יותר מחפש את המוחלט, שהוא רוצה רק את מה שקורה בפועל ולא את מה שקרה או שיכול לקרות, הרי שהוא לא אוהב את מה שקורה כרגע. כי כרגע יש גם אפשרות שיהיה רע בעתיד. ומי שרוצה מוחלט, בעצם לא אוהב את ...
באמת הפוטנציאל יהיה רע לשמוח שמחה בן זוג זכרונות לא אוהב את
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יכולת
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יכולת, איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולת, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי לנוער, אימון אישי ועסקי בנושאי יכולת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3740 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 03:17:49 - wesi1