... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה
ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך ... הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, למרות שהסביבה שלו חושבת שהם לא נכונים. ז"א לפעמים יש לאדם דעות
ייחודיות לו, שרוב בני האדם חושבים אחרת ממנו, או על כל פנים, שהאדם עצמו חושב שרוב הסביבה שלו חושבת אחרת ממנו. ואעפ"כ האדם עצמו מחזיק בדעה כזו או אחרת. וכאשר יש לאדם דעה
ייחודית לו, שהוא חושב שרק הוא חושב ככה, או שהוא חושב שרוב האנשים חושבים אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה
הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה
הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר ... הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ומכיל אותו, עם הספק שלו, בפרט כאשר רוב הסביבה של אותו האדם לא מקבלת את אותה הדעה
הייחודית של האדם. וזה כמובן יוצר אצל האדם ספק שלו לגבי עצמו. ... אכפת לו שלא מסכימים איתו, הרי שבתת המודע של האדם, הוא גם מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיו"ב. ואם אתה מצליח לזהות רעיון
ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון ... עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה
ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה ... שברגע שאתה מנמיך את הדעה המנוגדת של הלקוח שלך, בכך בעצם אתה מפרגן לאגו של הלקוח שלך. כי להחניף ללקוח שלך בצורה ישירה, לפעמים זה לא מתאים. ואז אם אתה מסכים עם הדעה
הייחודית של הלקוח, ואתה יוצר סוג של הפרדה של רעים מול טובים ...