... זאת אכן ההתמכרות החזקה בעולם? לא בהכרח. אז למה לומר שהיא הכי חזקה? תשובה: כי הוא יודע מראש, שהוא תכף הולך לטעון
טענות שהן לא בהכרח נכונות. והוא יודע שהשומעים הולכים להתנגד
לטענות שלו. אז מראש הוא שותל אצלהם מחשבה שאומרת להם, שמדובר כאן על התמכרות מאוד חזקה. במובן ... ברצינות למה שאני הולך לטעון, גם אם זה שטויות. כי אלו לא שטויות, אלא זה נועד לאתגר אתכם. כי לפעמים האדם שומע
טענה טיפשית וקלה, אבל מאחר שאמרו לו שמדובר כאן באתגר... אז הוא מפחד וחושש
מהטענה הזאת ומתייחס אליה יותר ברצינות. לדוגמא נסו לפתור את האתגר הבא: 1+ 1 + 1 =? ועכשיו, אם ... אליו יותר ברצינות. "את האמונות שלכם" - מי אמר שאלו אמונות אולי אלו אמיתות? ומי אמר שהאמונות הן רק שלכם? אולי גם
טענותיו של גארי יורופסקי הן רק אמונות בלבד? " כך שחלקים מסויימים בהרצאה יהיו קשים לעיכול" - ... לעצמך."? תשובה: כן. האם זהו כלל זהב? האם הוא כלל הזהב היחיד? האם הוא מחייב מישהו במשהו? האם הוא בהכרח מסכים עם
הטענות של גארי יורופסקי? תשובה: לא בהכרח, אלו כבר פירושים ולא עובדות. וכאשר משפט מוגדר ככלל ... זהב? כאשר מציגים משהו ככלל זהב, והשומעים של המשפט מסכימים עם המשפט, זה גורם לשומעים להסכים יותר עם ההמשך של
הטענה שנאמרת אחרי המשפט. דהיינו, להסכים שהמשפט מדובר גם על בעלי חיים. + "אל תעשה לאחרים" זה ... אותו ולנתב אותו לחלקים מסוימים. ושותל מחשבה אצל השומעים, שלא כל מה שהוא אומר זה מצחיק. למרות שיכול להיות שכל
טענותיו הן מצחיקות ושגויות. " אני הולך לדבר בסביבות 65-70 דקות, ואז אענה על שאלות במשך כחצי ... מניפולציה מאוד טובה. שאומרת לך, תאמין למה שאני אומר כדי להבין אותי, ואת השאלות תשאל אח"כ. כי יש 2 דרכים להוכיח
טענה. 1 - שמתחילים
בטענה הראשונה, ואז מיד שואלים עליה שאלות ומבררים האם היא האמת כל האמת ואך ורק האמת. ורק לאחר מכן מתקדמים
לטענה הבאה. אבל למניפולטור, לא כ"כ טובה הדרך הזאת. כי מיד יראו שהוא טועה ומטעה אחרים. לכן ... להבין את המשך ההרצאה, זה בתת מודע גורם לשומע לחשוב שאכן ההנחות יסוד הן אכן אמת. בניגוד לדוגמא למצב שבו הוא טוען
טענה ומיד בודקים האם היא אמת או לא. ובחקר האמת, אמורים לטעון
טענה להוכיח שהיא אמת, ורק לאחר מכן לבנות עליה מגדלים, אחרי שהתברר שהיא אכן אמת. אבל אם ממשיכים בדיון בלי לברר את הנחות היסוד הראשונות, אז זה גורם לשומע להאמין לצורך הבנת הדיון,
שהטענות הן אכן נכונות. וזה משפיע על השומע, גם בלי שהוא מבין איך המוח שלו הושפע. טוענים
טענה ראשונה שגויה. מבקשים מהשומע להאמין
לטענה כדי להבין את
הטענה הבאה, שגם היא שגויה. לאחר מכן השומע שואל על
הטענה הראשונה, ורואה שהיא אולי נכונה. אבל הוא כבר שכח את זה שגם אם היא אולי נכונה, עדיין זה לא אומר שהחיבור שלה
לטענה השנייה הוא נכון. בקיצור, כשלא מבררים את הדברים באופן מיידי, זה פתח לשרלטנות וטעויות, ... היכולת להתגונן? האם באמת מדובר על אפליה על רקע גזעי? בקיצור, השימוש במילה "גזע", נועד לגרום לשומע להיות אנטי
הטענה של המשפט, למרות שהוא יכול להיות נכון מצד עצמו. המשפט הזה "האם עבדות - בעלים, קורבן, ...