... הרי שאתה אוהב את תחושת השובע, וכך יוצא שתמיד הדבר תלוי סיבה, ולכן אין אהבה ללא סיבה. כי גם האדם אוהב את עצמו בתנאים מסוימים: בתנאי שאני חכם, בתנאי שטוב לי. בעולם יש
טוב ורע. האדם אוהב את הטוב ולא אוהב את הרע. מה שהאדם באמת אוהב זה הטוב. מטבעך ... דבר רע. וזה נובע ממקום הרבה יותר פנימי, שהוא לפני הטוב והרע. זה מגיע לאחדות ששם לא משנה מה המצב החיצוני, לא משנה שום דבר. וכשאדם מתחבר להיבט הפנימי האחדות הזאת ששם אין
טוב ורע, אלא הכל אחד. כולם אוהבים את תחושת האחדות של המציאות. ואז יוצא מההיבט ... טוב לרע. ועל ידי שהאדם מחפש את האמת בכל תחום ותחום, הרי שהאדם בסופו של דבר קולט איך המציאות היא דבר אחד ממש, ואז אוהב את כל מה שקיים במציאות באהבה אמיתית שאינה תלויה
בטוב ורע חיצוני, אלא באהבה אמיתית שנובעת מעצמה, שהיא הסיבה שלה עצמה. ...