... לקוחות. ועבור כל טיפול בהתנגדות לקוח, עליך לשאול, ללמוד ולדעת גם: איך אתה מעביר את המסר ללקוח? מה הדרך הכי טובה להעביר לו את המסר? מה האפשרויות שיש להעביר לו את המסר? מה
היתרונות והחסרונות שיש בכל אחת מהדרכים, לתגובה עבור ההתנגדות של הלקוח? ... פרזנטציה של היתרונות העיקריים של המוצר, איזה טוב המוצר יכול לעשות ללקוח, ולראות את התגובה של הלקוח, ולהגיב בהתאם. ומצד האמת, תסריט השיחה הטוב ביותר, הוא אם תדע את כל
היתרונות והחסרונות והטיפול בהתנגדויות של המוצר שלך, ותתאים את תסריט ...