... סיבה, הרי שבעצם המשמעות של האקראיות, אפשרית רק על ידי זה שלפעמים יש מצבים של "יש" סיבה שאינה אקראית. כי האקראיות
והחוסר סיבה, מוגדרות נוצרות והמשמעות שלהן תלויה במציאות של "יש" סיבה. ובכל מקרה ניתן לראות ולהבין, שבמציאות שלנו יש שני כוחות שונים, של "יש" סיבה וגם של "אין" סיבה
וחוסר סיבה. ואז השאלה הנשאלת היא, מה הסיבה שבגללה ... בעצם בכך הפכנו את היש סיבה, לחסרת סיבה. ועוד יש להתבונן ולראות, כי כדי שתהיה קיימת במציאות שלנו אפשרות של אקראיות /
חוסר סיבה, לשם כך יש לומר שקיים דבר שאין לו סיבה ... חסר סיבה, מאחר שיש סיבה ראשונה שהכריחה אותו להיות כפי מה שהוא. וכאשר אנחנו רואים שיש במציאות שלנו מקרים של אקראיות
וחוסר סיבה, הרי שמכך ניתן להוכיח שאין סיבה ...