... יבין שאין קשר בין האבן עכשיו לשוד שהיה לו בעבר וגם
שזיכרון שכשקופץ לו
זיכרון של שוד שיהיה לו פחות רע
מהזיכרון הזה, קודם כל שהוא ייזכר פחות בשוד 2 שגם כשהוא ייזכר בשוד שיהיה לו פחות רע מהשוד. עכשיו איך גורמים למישהו שיהיה לו פחות רע מהשוד אז בעצם צריך לבדוק למה רע לו ... משנה מה שמשנה שהוא חושב שזה קרה, אנחנו בעצם מטפלים
בזיכרון שלו במה שהוא חושב שקרה לא במה שקרה יכול להיות שהוא יגיד "הלכתי ברחוב והיו שמה שלושה סינים" ולא היו שמה סינים אבל בגלל שהוא זוכר שלושה סינים זה השפיע לו על ... מה הרגשת, זה נכון זה לא נכון". ש: בסדר אבל מספיק
הזיכרון למה הצפת הרגשות זה הדבר החשוב? אליעד: כי אנחנו רוצים שהוא יוציא מה מפריע לו כדי לטפל בזה אבל הוא אומר "לא זוכר" הוא זוכר במעורפל הוא מפחד אבל הוא לא יודע בדיוק ... מה קרה כדי שהוא ייזכר טוב מה קרה. ש: איך תביא אותו
לזיכרון זה מודחק אצלו זה לא קיים לא שדדו אותו הוא רק יודע שכשהוא רואה אבן אז הוא. אליעד: את מדברת על משהו שקרה לך? ש: אני מדברת שבאופן כללי. אליעד: אני יודע שלא. ש: כאשר יש לבן אדם טראומה ועוד יש לו איזשהו
זיכרון מהטראומה אתה יכול לעבוד איתה וכשבן אדם קרתה טראומה ופתאום אין כבר
זיכרון מהטראומה יש רק דברים אבסטרקטיים אבן שגורמת לו זה "חולצה כחולה עושה לי" אז איך אתה מביא בכלל שהוא משחזר את הטראומה. אליעד: אם אנחנו מגיעים בעצם למצב שבן אדם אין ...