...
מוצר יקר, האם התמחור
יקר? האם
המוצר יקר ללקוח? למה
הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה,
לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה
המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר
הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את ... עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר
הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, ... אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר
שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח ... את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו
יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או ... נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו
יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. ... שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב
שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס
להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...