אליעד כהן
EIP
יעוץ
אישי ועסקי
הרצאות
ומאמרים
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ צור קשר:
050-3331-331
עבור לדף > 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
רשימת הרצאות + מאמרים על הרגלים...
חיפוש: בכל התכנים / ממוקד בכותרות בלבד        הצג: וידאו + מאמרים / וידאו / מאמרים       מיון: רגיל / ▼הכי חדש / ▲הכי ישן
   מקד חיפוש:
ליצור הרגלים חזרה להרגלים הרגלים זה רע הרגלים טובים זה רע הרגלים של אנשים מוצלחים להפסיק הרגלים רעים יצירת הרגלים חדשים נוצרים הרגלים רעים למה לא לבנות הרגלים? לאמץ הרגלים טובים איך להיפטר מהרגלים רעים? איך משנים הרגלים? למה לא ליצור הרגלים? הרגלים טובים איך להפסיק הרגלים רעים? מוטיבציה להתמדה בשינוי הרגלים להיפטר מהרגלים רעים איך לשנות הרגלים? למה לא לאמץ הרגלים טובים? איך נוצרים הרגלים רעים? למה לא לרכוש הרגלים טובים? כל ההרגלים רעים לשנות הרגלים לשנות משהו בהרגלים שלי למה לא כדאי לאמץ הרגלים טובים? לא לאמץ הרגלים טובים לא כדאי לאמץ הרגלים טובים הרגלים של אנשים עשירים לבנות הרגלים שינוי הרגלים של עובדים לרכוש הרגלים טובים כדאי לאמץ הרגלים טובים למה הרגלים זה רע? רוצה לשנות הרגלים איך להתמיד בהרגלים? משנים הרגלים ליצור הרגלים טובים לא ליצור הרגלים למה אני לא מצליח לשנות הרגלים? לא לבנות הרגלים הרגלים ישנים למה הרגלים רעים? לא לרכוש הרגלים טובים הרגלים בריאים יש הרגלים שינוי של הרגלים שינוי הרגלים איך ליצור הרגלים טובים? להתמיד בהרגלים התמדה בשינוי הרגלים למה יש הרגלים?
תקציר⬅ ... ואת הגורם לכך שהאדם ישתגע. והעניין הוא, כי האדם הוא עולם קטן. וכל אדם, יש בתוכו את כל הכוחות השונים שיש בעולם. ובתוך כל אדם ואדם, יש את הפוטנציאל של כל הדעות השונות ושל המחשבות השונות שיש בעולם. וכאשר האדם חי ביום יום, אז יש אצלו מחשבות שהן חזקות יותר, ומחשבות שהן לא פעילות. והאדם, חי את חייו בצורה רגילה, לפי המחשבות שאותן הוא חושב. ושיגעון של אדם, נגרם, משום שיש אצלו התנגשות בין מחשבות שונות. כי כאשר מחשבה אחת של האדם אומרת לו לעשות דבר כלשהו, ומחשבה אחרת אומרת לו לעשות את ההפך, כל הדברים האלו יוצרים אצל האדם לחץ נפשי רב. ואו שהאדם מצליח לאזן את המחשבות שלו ולהירגע, או שהדברים יוצאים משליטה, עד כדי שיגעון של ממש. ומהותו של השיגעון, היא כאשר המחשבות של האדם, לא מאוזנות. כי כנ"ל, ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... כי אם צריך להתאמץ, הרי שזה עדיין סוג של מאבק, וזו עדיין לא הרמוניה. והחיים הטובים באמת, הם חיים טובים מתוך שתיקה. שהאדם כ"כ מחובר למציאות, עד שהוא שותק ולא שואל שום שאלה ולא עונה שום תשובה. והאדם רגיל לסבך את עצמו בסיבוכים מיותרים, משום שלהיות מאושר זה פשוט מידי. כי כדי להיות מאושר, בסך הכל לא צריך לעשות כלום. כי אם האדם יפסיק לשאול שאלות, הרי שגם הוא יהיה מאושר. אבל זה מאוד קשה להיות פשוט. ולכן האדם שואל שאלות, ומסבך את עצמו בכל מיני דברים שנראים לו כדברים חכמים, למרות שבאמת הוא היה יכול להיות מאושר יותר בצורה פשוטה יותר. ונמצא אם כן, כי מאמץ לא גורר אחריו בהכרח תוצאה טובה יותר. ולפעמים המאמץ הוא מיותר. ולפעמים הוא אפילו עלול ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ממוזיקה גם בלי להבין את המילים. מהי המשמעות? אם נתבונן על עניין המוזיקה, נראה שלפעמים באפשרותו של האדם ליהנות ממוזיקה טובה, גם בלי להבין את המילים של השיר. כי לא כל נעימה מוזיקאלית היא עם מילים. ויש נעימות מוזיקאליות מאוד יפות, גם בלי מילים. גם כאשר הנעימה המוזיקאלית היא עם מילים, דהיינו, שיר רגיל, גם אז לא תמיד האדם חייב להבין את המילים כדי ליהנות מהשיר. והחיים הם סוג של מוזיקה. כי כמו שלכל שיר מוזיקאלי יש את הקצב שלו, כך גם לחיים יש את קצב האירועים שלהם. והאירועים השונים שמתרחשים לאדם, הם סוג של מוזיקה. וכאשר קורים לאדם דברים קשים נגד רצונו, הרי שהדבר דומה לשיר עם צלילים צורמים. שגם אם האדם מבין את המילים של השיר, אף על פי כן ... המוזיקה שבעולם, פירושו שהאדם יאהב את כל סוגי הצלילים שיש בעולם, בכל שילוב שלהם. דהיינו, שהאדם ייהנה ממוזיקה איכותית, כמו שהוא נהנה מצעקות ומקולות מלחמה, באותה המידה. ואם האדם ייהנה מכל סוגי הקולות שיש בעולם באותה המידה, הרי שהוא בעצם כבר לא ממש יכול ליהנות ממוזיקה. כי כבר אין משמעות למוזיקה רגילה עבורו. מאחר שכל הצלילים נשמעים עבורו אותו הדבר. ומי שבעיניו כל הצלילים הם אותו הדבר, הוא אדם חירש שאין לו יכולת שמיעה. כי הוא מפיק את אותה ההנאה מכל סוגי הצלילים שיש בעולם. ומי שייהנה מכל הדברים באותה המידה בדיוק, הוא בעצם מאבד את יכולת השמיעה שלו, ואת יכולת ההנאה שלו. כמו החירש שאצלו כל הצלילים אותו הדבר, אבל הוא גם לא יכול ליהנות מהם. ... רצף וקצב של צלילים. והקצב של הצלילים השונים, בפרט כאשר יש איתם מילים, הוא יוצר שיר. ובאפשרותו של האדם ליהנות מכל רצף של צלילים, על ידי זה שהוא מתבונן על הקצב של הצליל, ומתחבר אליו רגשית. כי גם לצעקות וגם לרעש מחריש אוזניים או לכל צליל צורמני אחר, גם לו יש את הקצב המוזיקאלי שלו. והאדם פשוט לא רגיל ליהנות מהקצב של הצלילים שאותו הוא לא אוהב. אבל, באפשרותו של האדם להתבונן על הקצב של המוזיקה, ולנסות להתחבר לקצב של המוזיקה, בלי להתייחס לאיך שהמוזיקה נשמעת בפועל. לדוגמא, כאשר יש איזה רעש טורדני שמציק לאדם, כגון לדוגמא רעש של יתוש שמזמזם לאדם ליד האוזן, ברמה העקרונית, אם נתבונן לרגע אחד רק על עניין הרעש שמשמיע היתוש, הרי שהאדם יכול ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... המציאות, ואהבה כ"כ גדולה למציאות, עד כדי כך שהרצון העצמי של האדם מתאחד עם הרצון של המציאות. ונמצא אם כן כי הרצון העצמי של האדם כאילו נעלם. וזאת השלמות, כאשר האדם מרגיש אחדות עם המציאות, שאז מתמלאים אצלו כל החסרונות, וממילא יש לו את השלמות. וכאשר האדם מרגיש את האחדות עם המציאות, אז הוא מרגיש סוג של הארה רוחנית. כי האדם כל חייו רגיל לרצות ולרצות. ואין לאדם מנוחה מהרצון העצמי שלו, גם לא לרגע אחד. וכאשר הרצון של האדם מתאחד עם המציאות, דהיינו, כאשר האדם רוצה את המציאות כפי מה שהיא ללא כל שינוי, אז כל הרצונות של האדם נשלמים, ואז האדם חווה שלמות. ומאחר שכל כוח מתאזן על ידי הכוח המנוגד שלו, ממילא מאחר ששורש החיסרון של האדם, הוא הרצון העצמי שלו, אז ממילא כאשר האדם חווה בשלמות את הכוח הנגדי של הרצון שלו, אז הוא מרגיש תחושה של שלמות. כי כאשר האדם ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לימודי היסטוריה, אז המורה יכול למצוא אלפי תובנות שהוא למד לחייו האישיים, מהאירועים שקרו לפני אלפי שנים. ואם לדוגמא מדובר על לימודי המתמטיקה, הרי שגם הם מביאים לאדם תועלת מעשית לחייו. ואיך? על ידי זה שהאדם מרגיל את עצמו לחשוב בצורה מאוד מסוימת. כי המתמטיקה, למרות שנדמה שהיא עוסקת במספרים, ושמשום כך היא נקראת תורת המספרים, הרי שמצד האמת, המתמטיקה היא עוסקת, בדרך לתרגל פתרון בעיות, בעולם האמיתי. כי את לימודי המתמטיקה, ניתן לחלק לשני חלקים. יש את החלק של הידע שאותו האדם רוכש. כגון לדוגמא את לוח הכפל. שהאדם לומד את כל הכפולות של המספרים. וברמה הזאת וכיו"ב, האדם אכן באמת משתמש במידע הזה, גם כילד ... של משולש. כי בחיים האמיתיים, כמעט ואף אחד בעולם, לא מחשב את שטחם של משולשים. ואם האדם כאדם בוגר יעבוד בדבר כלשהו, שיצריך אותו לחשב את שטח המשולש, אז הוא יוכל ללמוד איך לחשב את שטח המשולש. אבל למה שאדם נורמאלי ורגיל, יתעניין באיך מחשבים שטח של משולש? איך בדיוק זה מקרב אותו אל האושר האישי שלו, בצורה כלשהי?! אלא, שכאשר האדם לומד איך לחשב שטח של משולש, מה שהאדם באמת לומד, זה לנסות לחשוב בצורה מופשטת על דברים שונים. כי המשולש והריבוע והעיגול ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... חומרה חדשה, הרי שעדיין לא מתוקנת עליה שום תוכנה. אבל לאט לאט מתחילים להתקין תוכנות. וכאשר האדם מתגבר, לאט לאט הוא מתחיל לצבור מידע ולקבע בעצמו כל מיני הנחות יסוד שונות ודפוסי חשיבה שונים והרגלים שונים. וכאשר האדם מדליק את המחשב, כחלק ממערכת ההפעלה יש עשרות תוכניות שירות שפועלות ברקע, בלי שהאדם מודע לקיומן. וכאשר האדם חושב מחשבה כלשהי, הוא בעצם תוך כדי זה מושפע מעוד מאות רבות של מחשבות נוספות, שהן אלו שיוצרות את המחשבה שלו. אבל בגלל שהמחשבות האלו טבועות עמוק בתוך האדם, לכן האדם בכלל לא שם לב למה שמתרחש בתת המודע שלו, ולכל המחשבות שמותקנות על מערכת ... שואל את עצמו, לו יצויר שהייתי חושב את ההפך של הנחת היסוד הזו, האם ואיך זה היה עושה אותי מאושר? האם זה היה משפיע על האושר שלי? האם זה היה מביא אותי אל השלמות בשלמות? וכך האדם בודק מחשבה מחשבה, והרגל הרגל, וכל דפוס פעולה וכל תבנית מחשבתית וכיו"ב. והאדם דרך זה מאתר את המחשבות שהן אלו שגורמות למחשב שלו לעבוד יותר לאט. דהיינו, את המחשבות שגורמות לכך שהאדם ירגיש סוג של עצירה בחיים, במקום תחושה של התקדמות. ועל ידי זה שהאדם מוצא את המחשבות שעוצרות אותו, ויודע להיפטר מהן בצורה נכונה, על ידי זה המחשב של האדם מתחיל לעבוד מהר. דהיינו, פתאום החיים של האדם יותר ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יש משמעות אחרת. ובעלי החיים מבינים את השפה של עצמם. ובעיני בעלי החיים, בני האדם הם חיה מאוד מוזרה, שהיא משמיעה קולות מוזרים. ואם ניקח לדוגמא את הפילים, אז אחת מהצורות שבה פילים מתקשרים זה עם זה, היא באמצעות הרקיעות שהם רוקעים עם הרגליים שלהם על הקרקע. וכאשר הפיל רוקע ברגליו על האדמה, הוא רוקע בעוצמה מסוימת ובקצב מסוים, ועל ידי זה שאר הפילים הרחוקים, שומעים אותם באמצעות התחושה שיש להם ברגליים שלהם, מהרקיעה שהפיל רקע ברגליו. ודרך זה הם מעבירים מסרים אחד לשני. ואדם רגיל שיתבונן מהצד, ויראה את הפיל רוקע ברגלו על האדמה, בעיניו הפיל בסך הכל רקע ברגלו על האדמה. והאדם לא מסוגל לשער בדעתו, שברקיעה הזאת שהפיל רקע את רגלו על האדמה, הוא בכלל דיבר עם שאר הפילים שרחוקים ממנו, ובאמצעות זה הוא העביר להם מסר כלשהו. וכיו"ב יש אין ספור דוגמאות, לכל מיני צורות שונות של תקשורת בין גורמים שונים. ואפילו ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של המציאות שהכל אחד, ממילא לא יכול להיות שום אכזריות, אלא הכל שלום מוחלט. אבל שלום מוחלט שכזה שבו הכל אחד, הוא לא מאפשר את קיומו של העולם, שבו כל דבר שונה משאר הדברים, ושבו לא הכל אחד. וכאשר האדם חי בגן עדן ובעולם שכולו טוב, אז הוא בעצם יודע לראות את האחדות שיש בכל דבר. כי מצד אחד האדם חי בעולם רגיל, שיש בו טוב ורע, ורחמים ואכזריות, ושלום ומלחמה כפשוטם של דברים. אבל מהצד השני, האדם גם יודע לראות את האחדות שיש בכל דבר ודבר. ואז ממילא האדם חווה את המציאות בצורה כזו, שבה אין שום אכזריות בעולם, רק הכל רחמים פשוטים והכל טוב אמיתי. ונסכם את העניין ונאמר, כי בעולם אידיאלי אכן לא אמורה להיות אכזריות. אבל המשמעות האמיתית של זה היא, שבעולם אידיאלי, האדם יבין את הטוב שיש בכל דבר, וממילא הוא לא יראה את הדברים כאכזריים, אלא ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... כי גם כאשר האדם עובר במעבר חציה בירוק, גם אז עליו להתבונן לצדדים, ולראות שאין במקרה איזה רכב חולף, שבטעות ממשיך לנסוע בכביש ולא נותן זכות קדימה להולכי הרגל, למרות שיש להם אור ירוק לעבור את הכביש. כי כידוע, ישנם מקרים שבהם הולכי רגל נדרסו, תוך כדי שהם עברו במעבר חציה באור ירוק. וגם כאשר האדם לומד נהיגה, אחד מהדברים שמלמדים אותו, זה שגם כאשר יש לו אור ירוק, וגם כאשר יש לו זכות קדימה שלו, עדיין זכות קדימה נותנים ולא לוקחים, ועל הנהג להיות זהיר ולהסתכל לצדדים ... יכול להמשיך לנסוע בכביש או לחצות את מעבר החצייה, אלא שגם אם יש לאדם אור ירוק, שאומר שהוא אכן יכול לעשות את מה שהוא רוצה, גם אז אל לו לאדם לפעול מתוך הרגל, ואל לו לאדם להניח בטעות שאם האור ירוק אז הכל בסדר, אלא על האדם להתבונן היטב, גם כאשר יש לו אור ירוק וזכות קדימה. כי כל אותם הולכי הרגל שנדרסו כאשר הם עברו את מעבר החצייה באור ירוק, אם נתבונן היטב נראה, כי מהצד שלהם הסיבה שהם נדרסו ונפגעו בכביש, היא רק משום שהם פעלו מתוך הרגל ולא מתוך התבוננות. כי כאשר יש לאדם אור ירוק, אז הוא רגיל לעבור בכביש. וכאשר היה לאותם הולכי רגל אור ירוק, הם פשוט נתנו לעצמם לעבור את הכביש מתוך הרגל ולא מתוך התבוננות. ועל ידי זה נוצרה התאונה. כי כל אותם הולכי הרגל שנפגעו כאשר הם עברו בירוק, גם הם אילו הם היו במצב אחר שבו לא היה רמזור להולכי רגל, אלא הכביש היה סואן וכיו"ב, הרי שבוודאי שהם לא היו מתפרצים לכביש הסואן, ובוודאי שהם היו בודקים היטב היטב לראות שהם יכולים לעבור בבטחה את הכביש. אבל האור הירוק, הוא זה שגם להם לתרדמה תודעתית ולפעול מתוך הרגל. כי האור הירוק שמשמעותו היא שעכשיו יש להם זכות קדימה לעבור את הכביש, הוא גרם להם לא לבדוק את הכביש ולראות האם הוא פנוי או לא. ועל ידי זה שהם פעלו מתוך הרגל ולא מתוך התבוננות, על ידי זה הם נפגעו. וכאשר האדם עובר בכביש, הוא צריך להיות זהיר היטב היטב. כי כבר קרו דברים מעולם, שהיה לאדם אור ירוק, וכלי הרכב שלידו אכן עצרו לו כדי שהוא יעבור את הכביש במעבר החצייה, אבל פתאום הגיע איזה נהג שיכור מרחוק, שנכנס בטעות באותם כלי הרכב שהם היו בסדר, והוא גרם לאותם הולכי הרגל למות בכביש. וזה למרות שהם עברו בירוק, ולמרות שכלי הרכב שהיו קרובים אליהם עצרו להם. והמשמעות של זה היא, שמי שרוצה להיות זהיר באמת, אז כאשר הוא עובר בירוק, עליו להתבונן לא רק על הרכב שקרוב אליו ממש במעבר החצייה, אלא לנסות להסתכל קצת מעבר, ולנסות לראות שגם הרכבים שמאחוריו, שגם הם כבר עצרו או האטו וכיו"ב. ואם ... ושאין צורך לבדוק אותה, אלא אפשר פשוט להשתמש בה ולחיות על פיה. אבל על האדם להבין, שגם כאשר יש לו אור ירוק, עדיין עליו להיות ערני תמיד ולא לפעול מתוך הרגל אלא מתוך התבוננות. דהיינו, גם כאשר האדם הולך בדרך שנראית לו כנכונה, עדיין עליו להתבונן היטב ולראות, שאין שום סכנה שאורבת לו בדרך. כי זה שנדמה לאדם שהוא בדרך הנכונה, זה לא אומר שלא יכולות לקרות טעויות, ושפתאום איזה מישהו יפגע בו. וכאשר האדם הולך בדרך כלשהי בחיים שלו, עליו לשמור תמיד על עירנות ולוודא שהוא אכן ... ובמקום מסוכן, צריך להתייחס לכל רגע כאל רגע חדש. דהיינו, כאשר האדם חי את החיים שלו, עליו להשתדל להתייחס לכל רגע כאל רגע חדש. והאדם לא צריך לפעול מתוך הרגל, אלא לנסות לפעול מתוך התבוננות מתמדת. ועל האדם לשאול את עצמו תמיד, האם אני עושה ברגע הזה, את הדבר הטוב ביותר עבורי לרגע הזה. כי לפעמים האדם מקבל החלטה כלשהי בעבר, שההחלטה הזאת כבר לא טובה עבור הרגע הזה. והדבר דומה לאותו האדם שכבר התחיל לעבור בירוק בכביש, אבל פתאום מתקרב אליו רכב מרחוק, שעל האדם להתבונן ... הקודם. וכך גם בחיים, האדם לפעמים מקבל החלטות כלשהן, שיתכן שהן היו נכונות לאותו הרגע שבו התקבלה ההחלטה, אבל אח"כ יש שינוי במצב. והאדם לא צריך לפעול מתוך הרגל, ולחשוב שאם הוא התחיל לעבור בירוק, אז הדרך בטוחה עבורו. כי לא כך הוא הדבר. ועל האדם לנסות להתבונן היטב ולראות שבכל רגע ורגע הוא מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור אותו הרגע. ויש גם את המצב שהאדם בודק את הכביש, ורואה שהוא יכול לעבור בכביש, אבל פתאום מגיע איזה נהג שיכור מרחוק, שיוצר תאונת שרשרת וגורם לפגיעה באדם ... יותר רחוק, גם על המשמעויות וההשלכות הרחוקות יותר של מה שהוא עושה. ונסכם ונאמר, שבחיים כמו בכביש, בכל רגע ורגע צריכים להיות ערניים. ובמקום לפעול מתוך הרגל, יש לפעול מתוך התבוננות מתמדת. ולנסות להסתכל, לא רק על התוצאה המיידית כרגע, אלא גם על ההשלכות הרחוקות יותר ועל המשמעות הרחבה יותר של כל דבר. וכך יוצרים זהירות בדרכים ובטיחות בדרכים ובחיים. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... ילד, הרי שבעצם מנסים להקנות לו את היכולות המתאימות ואת הכישורים המתאימים, כדי שהוא יוכל באמצעותם לשחק בבא הזמן, בעולם המשחקים של המבוגרים. כאשר הדגש המרכזי הוא, שאנחנו מנסים להקנות לו, הרגלי התנהגות וצורת חשיבה בוגרת. ויש לשים לב לכך, שהדבר המרכזי שאותו אנחנו מנסים לחנך את הילד, זה לא שהוא ישנה את החיצוניות של העיסוקים שבהם הוא מתעסק, אלא שהוא ישנה וישפר את צורת החשיבה ואת צורת ההסתכלות שלו, על הדברים שבהם הוא מתעסק. כי לחנך ילד בצורה בוגרת, הדגש המרכזי שלו הוא, שהילד יתחיל לבטא את ... דרך העיסוקים האישיים שלו, בעולם הילדים שבו הוא נמצא כרגע. והמטרה שלשמה הילד לומד בבית הספר, היא בעיקרה, לא כדי להקנות לו ידע טכני שבכל מקרה הוא לא ישתמש בו בעתיד, אלא כדי להקנות לו הרגלי למידה, הרגלי חשיבה וכיו"ב. ושהילד יגלה את היכולות האישיות שלו, כדי שהוא יוכל להשתמש בהם, בבא היום בעולם המבוגרים. ונמצא אם כן, כי חינוך ילדים טוב ונכון, הוא כזה שהוא שם את הדגש, לא על מה שהילד עושה בפועל, אלא על הצורה שבה הוא עושה את מה שהוא עושה, בלי קשר למה שהוא עושה בפועל. כי הילד יכול לעשות את מה שבא לו ... ⬅לקריאת המשך המאמר על הרגלים - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרגלים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגלים, איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?


נושאים מומלצים לעיונך... לפתח קשרים לחוות את החיים כמשחק איך לעשות סקוואט? לדחות את רוע הגזירה טיפול נפשי ייעוץ נפשי מומלץ יצירת הרצון והקיום מישהו לשנוא איך לא לפחד מאלוהים? פחד סגירה ביטחון עצמי במכירות להתמודד עם חרדה חברתית האם לומר שאני אוהב? להפסיק לאהוב מישהו אושר שקרי מול אושר אמיתי להיות שמח בחלקי פחד מחוסר הזוגיות אוהב בסקס מי מחליט מה קורה? החלטה בלי אפשרות להתחרט התמודדות במצבי קונפליקטים להתמודד עם החרדה והפחד כדי להצליח עסק מוצלח לשכנע כל בן אדם בעולם פשוט למכור שתלטנות בחינוך הילדים ללמד ילד לכתוב להתגבר על החומריות שיטה רוחנית עבודה על השרירים המייצבים מתי השריר הכי מתאמץ? הסודות של אלוהים הרצאה על הכל מאלוהים הארה רוחנית אקראית הארה אקראית לחזור להיות אלוהים להיות אלוהים חלש כסף בלי לעבוד בכלל למה קשה להתעשר בקלות? מהי משמעות החיים של החילוניים? סודות משמעות החיים למה טוב לחשוב חיובי? לא למחוק זיכרון שלילי יותר מידי בחירה ...על הבחירה החופשית מורה רוחני איך לשכנע מישהו שאלוהים לא ברא את העולם יש מאין? ברגע הבריאה עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, מאמן אישי לקריירה, מאמן אישי רוחני, פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן אישי קשב וריכוז, קאוצינג, מאמן רוחני, מורה רוחני מומלץ, מאמן למציאת עבודה בתחום הרגלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8330 שניות - עכשיו 18_01_2020 השעה 02:33:50 - wesi1