... ואני משתמש בזה וזה משמש אותי, עכשיו אני לא נהנה מזה באופן מיוחד אני לוקח את זה כמובן מאליו. אליעד: אוקי. ש: עכשיו אם יחתכו לי את
הרגל ואני ארגיש בה חיסרון שאין לי רגל. אליעד: אפילו אם תכאב לך
הרגל. ש: אני מאוד אסבול מזה. אליעד: אוקי. ש: אני מאוד אסבול מזה. אליעד: אז השאלה שלך ... וכו'. אליעד: אז תראה השאלה היא מה האמת אתה אומר נגיד שיש לך רגליים ואתה רוצה ליהנות מהן כמו מישהו שאמרו לו שצריך להוריד לו את
הרגליים ואז שמו לו רגליים או נגיד מישהו שנחתכו לו
הרגליים והחזירו לו אותן, התשובה היא למה זה טוב זאת אומרת מה זה משנה כאילו כי בסופו של ... חושב שמחויב שיהיה לך רגליים כי אם תחשוב שזה אפשרי גם תבוא לך חרדה עם זה, אתה אומנם תשמח מזה שיש לך רגליים אבל תפחד שיורידו לך את
הרגליים אבל מצד שני אתה תהנה מזה שיש לך רגליים. ש: השאלה בדיוק הפוכה. אליעד: זה מה שרציתי שתביא שאלה הפוכה. ש: אם חותכים את
הרגליים למה יהיה לי רע מזה אם אני לוקח את זה כמובן מאליו שיש לי רגליים. אליעד: לא ... כאילו ברגע שאין לך רגל אז הרצון הזה מתעורר מאיפשהו אבל כל הזמן שיש לך אתה לא מעריך אותו. ומה האמת שאם יגידו לך שצריך להוריד לך את
הרגל ואז יגידו לך "טוב לא צריך" אתה פתאום תהנה מזה שיש לך רגל. ש: זה נכון אבל שגם הרצון ... להיות חבוי בתוך דברים אחרים שאתה עושה אם אתה שמח נניח לדוגמא לרכב על אופניים, אתה מבסוט לרכב על אופניים או מבסוט שאתה אז יש לך את
הרגליים בפנים. אליעד: לא אבל אני אומר שהרצון שיהיה לו רגליים זה רצון שביומיום קיים כחלק מתהליכים אחרים. ש: כן זה מה שאמרתי. אליעד: לא נגיד שהוא הולך לרכב על אופניים כדי לחזק את
הרגליים. ש: לא כדי לחזק את
הרגליים. אליעד: לא אז אני אמרתי משהו אחר אמרתי המחשבה שאומרת "אני רוצה שיהיה לי רגליים" ... מזה שיה לך רגליים. הלאה תמשיך. ש: אנחנו דיברנו על התופעה הזאת שכשהרצונות שלנו מתמלאים רצונות מסוימים אז כאילו יש חוויה שזה כאילו
רגיל וככה זה אמור להיות זה לא איזה שמחה מיוחדת אלא זה הרגיל ככה זה אמור להיות אבל כשאין ... אז זה בסדר ככה זה אמור להיות כאילו החיסרון מרגיש נוראי אבל כשהוא מלא אז זה הרגיל זה לא איזה הנאה מטורפת, זה כמו יש את המאוזן שהוא
רגיל ויש בורות אבל אין פער. אליעד: מה זאת אומרת? ש: אין יתרון. אליעד: אני אגיד לך משהו ...