... אחד אין מושג אמיתי לגבי מהי התכלית של קיומה של המציאות כולה. כי כדי לדעת מהי תכלית החיים, לשם כך צריך האדם לגלות את
הסיבה הראשונה של כל הסיבות כולן, את הסיבה שהייתה לפני כל רצף האירועים כולם. כי רק מי שמבין את
הסיבה הראשונה בשלמות, רק הוא מבין מהי תכלית כל הקיום כולו, וממילא רק הוא מבין מהי תכלית החיים. ולהבין את
הסיבה הראשונה, פירושו להבין מה היה לפני
הסיבה הראשונה, ואיך
הסיבה הראשונה נוצרה וכולי. וכל זמן שהאדם לא מבין ולא יודע איך נוצרה
הסיבה הראשונה עצמה, אין לו מושג מהי תכלית הקיום של המציאות, ... כאשר האדם שואל את עצמו למה המציאות היא כפי מה שהיא. והאדם שואל את עצמו את השאלה הזאת מספיק פעמים, עד שהאדם מגלה את
הסיבה הראשונה של כל הסיבות. ואז האדם ממשיך לשאול את עצמו, למה
הסיבה הראשונה היא כפי מה שהיא, עד שהאדם מגלה ומבין את האמת, ...