... ושרק הוא צודק ושהאמת האחת נמצאת אצלו, הרי שבמקרה כזה על האדם להתבונן היטב על משמעות העניין הזה. ואין כאן כוונה לגרום לאדם לחשוב שאולי גם אחרים צודקים, אלא הכוונה היא לגרום לאדם להתבונן על
המשמעות של המחשבה שאומרת, שיתכן שכולם טועים ושרק הוא ... ועל האדם להבין שהמשמעות של זה היא, שלפי המחשבה הזאת צריך לומר, שבעולם שלנו יש שקר כ"כ גדול, עד שכולם יכולים לטעות באיזו טעות. כי על העובדות אין טעם להתווכח. ואפשר להתווכח על הפרשנות ועל
המשמעות של העובדות. אבל אין טעם להתווכח על העובדות. ...