... וזה כבר אומר שזה לא מחויב המציאות. אם לא היה צד אחר לא היית יכול לשאול. ונגיד שיש לאדם ידיעה מסוימת, על האדם לשאול, מי אמר שהדבר הזה נכון? [ וכל עוד יש שאלה האם
הידיעה הזו נכונה או לא, סימן שהיא לא מוחלטת, כי שוב אם היתה מוחלטת / מחויבת המציאות, לא היתה שאלה על אותה
הידיעה. הידיעה שלך את הדבר היא תוצאה של סיבות, ומאחר
שהידיעה היא תוצאה של סיבה זה מבוסס על הנחות, וזה לא מחויב. ואם דבר מסוים, נדמה לך שהוא קיים, ואתה בטוח שהוא קיים, תבדוק, כי מבחינה אובייקטיבית לא חייב שהדבר יהיה קיים או שההפיך שלו אינו קיים גם כן באותה המידה. אם
הידיעה תלויה בשכל שלך, זה עדיין לא מספיק טוב כי מי אמר שהשכל שלך הוא צודק. מי אמר שהתפישה שלך היא צודקת. ועל האדם ...