... טעים ומתוק. ואתה אומר ללקוח, המוצר הזה עשוי מחומרים
בריאים ואיכותיים, שגורמים לטעם שלו להיות כ"כ מתוק וטעים בצורה כ"כ איכותית. שבעצם אתה מנצל את זה שהאדם יודע שהמוצר הזה הוא X = מתוק ... אתה מעביר לו מסר סמוי, שהמוצר הזה הוא עשוי מחומרים
בריאים ואיכותיים. ומי שיעמיק בדוגמא הנ"ל וכיו"ב, יראה שיש כאן עוד רמת עומק. והיא שאם אתה רוצה שהמסר שלך יהיה יותר בולט בסיפור, אז אתה לא ... ומתוק. ואתה רוצה לשתול לו את המסר שאומר שהוא גם
בריא ואיכותי. עכשיו, אם תאמר לו, המוצר שלי הוא טעים
בריא ואיכותי / המוצר שלי הוא
בריא איכותי טעים ומתוק, בעצם המסר הסמוי שלך, הוא לא כ"כ סמוי, אלא הוא די גלוי. ולכן בעצם יש לבנות רעיון שאומר, המוצר הזה הוא טעים ומתוק, בגלל שהוא איכותי
ובריא. שבעצם במשפט כזה, הנושא המרכזי שלו הוא זה שהמוצר הוא טעים ומתוק, והמסר הסמוי שבו, הוא שהמוצר הוא איכותי
ובריא. אבל במשפט כזה, המסר הסמוי, הוא לא ממש גלוי והוא לא ממש בולט. ולמה? כי כפי שהסברתי, המסר הסמוי צריך להיות משולב בסיפור בצורה ... ומתוק, גם בלי שהוא חייב להבין שהמוצר הוא איכותי
ובריא. ולמה? כי הוא יודע שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק, באמצעות ודרך סיבות נוספות אחרות, שבזכותן הוא יכול להבין שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק. והוא לא צריך להבין שהמוצר הזה הוא
בריא ואיכותי, כדי להבין שהוא
בריא ומתוק. ולכן בעצם המסר הסמוי שלך, הוא מסר סמוי אפשרי ולא מסר סמוי מחוייב. וככל שהאדם כבר מכיר את הסיפור שאתה רוצה לספר לו, וככל ... שזאת האמת), משום שהוא עשוי מחומרים איכותיים יותר
ובריאים יותר, שזה המסר הסמוי, שהאדם חייב לשים אליו לב, כדי להבין את המסר המרכזי, שמדבר על זה שהמוצר הזה יותר טעים ממוצרים מקבילים. או ... שהוא מיוצר כבר הרבה שנים, ומשום שהוא עשוי מחומרים
בריאים, ומשום שהוא מוצר כ"כ פופולארי. כאשר בעצם אתה לוקח את זה שהשומע יודע שהמוצר הזה מיוצר הרבה שנים, ואתה יודע שהוא יודע שהמוצר הזה ... באמצע משלב גם את המסר הסמוי שהמוצר הזה עשוי מחומרים
בריאים. והכל כדי להעביר את המסר המרכזי, שמסביר למה המוצר הזה כ"כ טעים באופן מיוחד, שגם את זה האדם כבר יודע. דהיינו, אתה בונה את הסיפור ...