... שאותה רוצה הלקוח להשיג. ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר
במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו. ואף על פי ... האדם להשיג. ולאחר מכן רק אחרי שברור לאדם להיכן הוא רוצה להגיע, רק אז הוא בוחר לעצמו דרך כלשהי ללכת בה. וסוף מעשה,
במחשבה תחילה. שכבר בהתחלה צריך לחשוב על סוף המעשה. ועל ידי זה שהאדם בכל דבר מתחיל מסוף התהליך, ומברר לעצמו כיצד ...