... כאן יש יתרון וחיסרון בכל צורת התנהגות. וצריך להתאים אותה
בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון ... לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך
בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, ... הכי טובה והכי אמינה עבור השומע. דהיינו, עליך לדעת לזהות
בזמן אמת, מה יצור הכי הרבה אמון אצל השומע, ולהציג את הדברים, בצורה שתראה הכי הרבה הגיונית והכי הרבה אמיתית עבור השומע. ואת זה צריך לדעת לעשות, על ... ולדעת לזהות מה השומע מצפה שתאמר, ולדעת להתאים את עצמך
בזמן אמת, למה שהאדם שמולך מצפה שיקרה. ועכשיו אוסיף עוד נקודה חשובה להתבוננות, והיא שצריך לשים לב לכך, שהצגת החסרונות שאתה מציג בפני השומע, שהיא ... הכיוון המחשבתי של החיסרון שאותו אתה רוצה להסתיר מהשומע.
ובזמן אמת צריך לדעת לתמרן בהצגת הדברים, לפי תפישת המציאות של השומע. דהיינו, צריכים ללמוד את הנושאים האלו לעומקם, כדי לדעת
בזמן אמת להיות מומחה לשכנוע / להעברת מסרים וכולי. ועוד אוסיף, כי לפעמים כדאי אפילו להמציא חיסרון שאינו קיים באמת במוצר שלך, שהסיפור של החיסרון ...