9:38אחדות - מהי חווית האחדות - האם חווית אותה?... יגיד, או אתה תגיד אני חוויתי אחדות, זה לא יכול להיות, כי אם תשאל אותו כשחווית את האחדות, מה חווית? הוא יגיד חוויתי שהכל אחד, הכל התאחד וכו' זה אומר, שהוא לא באמת חווה את החוויה, כיוון שברגע שהוא אומר חוויתי, הוא היה נפרד משאר הדברים, היה הוא, שחווה את החוויה, אז היה הוא, והיתה החוויה, אז זה לא אמיתי כי מי שבאמת חווה אחדות, הוא בעצמו, לא יודע שהוא היה קיים בכלל באותו הזמן, לא היה כלום, לא היה הוא ומשהו אחר שאפשר לחוות אותו, ... היה שם מישהו שחווה את זה בכלל, כי הכל אחד ממש. כמו מישהו ער, והוא מבין איזה משהו, ואז הוא חולם חלום, והוא חולם את החלום לפי מה שהוא ידע שהוא היה ער, אבל הוא לא באמת זוכר שהוא היה ער כשהוא בחלום נשאר בו רק הרושם מהזמן שהוא היה ער. והדגש פה הוא לא על תחושת אחדות, אלא על מה זה, לא תחושת אחדות, ואני יחדד כאשר אדם חווה תחושת אחדות באמת, הוא לא מבדיל בין ימין לשמאל, אין כל הבדל בכלום. אם תוך כדי החוויה אתה יודע מה זה אחדות ומה זה לא אחדות, חווית שתי ... נגיד אדם מדמיין שהוא ציפור, והוא ממש מרגיש כמו הציפור, אבל האם הציפור מרגישה מה שהאדם מרגיש שהוא כמו ציפור, לא! כי האדם רק מדמיין מבחוץ שהוא ציפור הוא לא באמת ציפור. ויש מושג, אילו ידעתיו, הייתיו, כלומר, אילו הייתי הוא, הייתי יודע אותו. אתה צריך לדעת את הדבר כאילו אתה הוא ... אותה. ובאחדות, להיות באחדות, אתה לא יודע שאתה קיים ואיך עושים את זה? בעצם זה דבר שאי אפשר לעשות אותו. כאשר האדם שואל מספיק שאלות לדעת מי הוא, להבין את עצמו באמת בסופו של דבר, האחדות באה והוא במצב של האחדות. ולאחר המצב של האחדות, חוזרים לנפרדות, כי מתוך האחדות באה בעצם הנפרדות ואיך זה קורה זו כבר שאלה אחרת ומי שחוזר ממצב האחדות, לנפרדות, אז נשאר בו הרושם מהאחדות ואז הוא חי חיים טובים באמת, כי הוא "יודע" מהי האחדות, אבל רק על סמך הרושם כי כשאתה נמצא באחדות עצמה, אתה לא יודע אפילו שאתה באחדות. וכעקרון, אם ...