... כבר בנפרדות אז אם אתה בנפרדות אז ברור שזה משנה, ברור שזה כן משנה. לא יכול להיות שבן אדם נמצא
באחדות, לא יכול להיות שהוא כולו רק בחוויה של אחדות והוא בו זמנית רוצה זוגיות והוא בו זמנית לא אכפת לו עם מי הוא נמצא בזוגיות, לא יכול להיות כי להגיד שהוא
באחדות זה אחד להגיד שלא אכפת לו עם מי הוא נמצא זה מתאים אבל אם הוא רוצה זוגיות זה כבר בקונטרסט, לא אז אי אפשר אם אתה כולך באחד אז אתה בכלל לא ... משנה איך אני חי, "אני רוצה זוגיות" עכשיו זה כבר משנה איזה זוגיות עם מי זוגיות למה זוגיות. ש: זה
באחדות או כבר לפני האחדות. אליעד: לפני. ש: ועדיין אתה יכול להפנים את זה. אליעד: ועדיין ואתה יכול גם בו זמנית, מה זאת אומרת בו זמנית? אתה יכול להיות
באחדות עם בנפרדות, מה זאת אומרת
באחדות עם הנפרדות? המציאות רוצה שאני ארצה אוכל בריא ואני
באחדות עם זה שהמציאות רוצה שאני ארצה אוכל בריא, שאתה עדיין נמצא בחווית נפרדות אבל אתה לא בקטע של "אני רוצה לשנות את המציאות" אלא המציאות משנה ... אתה לא שם. ש: אם אתה יודע שזה טוב אז אתה אוכל. אליעד: יבוא בן אדם ויגיד "אה אין בעיה אז אני
באחדות כשאני רעב זה טוב, כשאני רוצה לאכול זה טוב הכל טוב" אבל אם אתה באמת כל כולך חווה שרעב זה טוב איך שמת לב שצריך לאכול, אתה אומר "מה זאת ... אליעד: לא, אל אכפת לי למה אתה רוצה לשנות אני רק רוצה להגיד שאם אתה רוצה לשנות זה אומר שאתה לא
באחדות. ש: אני רוצה להציע שאני רוצה לשנות ואני עדיין
באחדות. אליעד: אתה לא מבין שזה הפוך? ש: אני מבין שיש בעיה אני רוצה לבחון. אליעד: תגדיר "רוצה לשנות", תגדיר "אחדות" תראה שהגדרת הפוך אתה לא יכול בו זמנית "ברוצה לשנות", אתה לא יכול להיות בו זמנית בנפרדות
ובאחדות, אתה לא יכול להיות בו זמנית בחוויה הפוכה, אתה לא יכול להיות גם
באחדות וגם בנפרדות אי אפשר בו זמנית בהיגיון. ש: אבל אתה אומר שאפשר גם רק וגם רק. אליעד: אני אומר אבל את צריכה להבין שזה אפשר לא שזה שאני ... אחד אז הוא לא יכול רגשית להיות בדבר והיפוכו, ואם אני שואל אותו למה "למה אתה רוצה לשנות הרי אתה
באחדות?" אז אם הוא מבין את השאלה שלי זה אומר שהוא לא
באחדות ונפרדות כאחד. אתה הבנת, קיבלת תשובה, מה אתה הבנת? ש: אני לא הבנתי. אליעד: אז תגיד מה הבנת ומה לא הבנת. ש: אני מבין שכשאני אבין את ... אז כבר יש טעם מי הבן זוג שלי. אליעד: אלא אם כן לא אכפת לך אבל לא אכפת לך לא בגלל שאתה לא
באחדות, לא אכפת לך בגלל שלא אכפת לך אבל לא בגלל שאתה
באחדות כי מצד של האחדות לא אכפת לך אם אתה בזוגיות או לא בזוגיות. ש: אבל בתשובה שלך יש הנגדה בין אחדות לנפרדות כי אמרת ויתרת על האחדות יצאת ... אז אתה גם יכול להגיד "ואני רוצה רק מישהו ספציפי או רק מישהי ספציפית". ש: אין לך בעיה ואתה עדיין
באחדות. אליעד: נכון אבל אז גם אז השאלה שלך לא נכונה כי את ניסית לומר שמצד האחדות זה לא ישנה לו, את ניסית לומר שמצד זה שהכל אחד. ש: אני לא ... נמצא, עכשיו האמירה הזאת ספציפית היא עושה את הניגוד בין האחדות לנפרדות כי היא אומרת "לא, אם אתה
באחדות מה זה משנה לך עם מי אתה נמצא" אז אני אומר נכון אבל מהצד שזה קונטרסט אז אם אתה
באחדות אז זה גם לא משנה לך אם אתה בזוגיות או לא, לא משנה לך שום דבר, את אומרת "לא אבל אפשר להיות
באחדות ואף על פי כן לרצות זוגיות" אז איך אפשר להיות
באחדות ואף על פי כן לרצות זוגיות ספציפית, אז מלכתחילה אין שאלה. הבנת? תסבירי. ש: עצם השאלה שלי היא מתחילה בנפרדות. אליעד: בין האחדות לנפרדות את אומרת "אם אני
באחדות". ש: ולכן היא תמיד תוביל אותי זאת אומרת היא לא תהיה, כשאלה היא. אליעד: אבל היא לא נכונה השאלה. ש: כשאלה היא לא תהיה נכונה אבל אני לא ... משנה אם אני אהיה עם מישהי בצבע שיער שחור או צהוב" זאת חוויה של אחדות, נכון אבל אתה לא כל כולך
באחדות, נכון זה ביטוי של חווית אחדות. נכון זאת אחדות מצד האחדות זה לא משנה עם מי אני נמצא אבל אם תפתחי את זה קדימה זה גם לא משנה אם אני נמצא ... המחשבה שאומרת שזה לא משנה עם מי אני אהיה עד הסוף וזה לא עבד", למה זה לא עבד? כי לא כל כולך היית
באחדות נכון עובדה שרצית בכלל זוגיות, אם היית הולכת עד הסוף גם היית משתחררת מהרצון לזוגיות וגם היית משתחררת מכל הרצונות זה הסוף. מכל רצון את ... כלום. אליעד: היא הציגה טיעון שאומר אתה מצד אחד רוצה אחדות ומצד אחד אתה רוצה זוגיות אבל אם אתה
באחדות אז למה זה משנה לך עם מי אתה נמצא או האם זה משנה לך עם מי אתה נמצא אבל אמרנו שמהצד שיש קונטרסט אז מהצד הזה זה גם לא משנה אם אתה בזוגיות, אבל נכון אתה צודק. ש: רגע מצד האמיתי? אליעד: לא מצד האמיתי אתה יכול להיות בנפרדות
ובאחדות בו זמנית ואתה יכול
באחדות ובו זמנית להגיד "אני רוצה זוגיות ספציפית". ש: אוקי אני יכול להיות
באחדות חוזר להיות בנפרדות. אליעד: לא בלי חוזר בו זמנית אתה שם. ש: בו זמנית בסדר אבל אני גם בנפרדות אני לא רק
באחדות. אליעד: לא, כאחד נכון. ש: אבל זה כן משנה גם לא משנה וגם כן משנה. אליעד: אני מסכים איתך נכון אבל השאלה אבל אם מלכתחילה בטיעון היא אמרה ... להגיד משהו לגבי זה, יש משהו שנקרא נראה לי לפחות ממה שאני מבין, יש משהו שנקרא "אחדות שקרית"
באחדות שקרית כביכול היא נפרדת מהנפרדות והאחדות האמיתית היא "אין הבדל". אליעד: זה נקרא "האחדות האמיתית" שאתה נפרד מהנפרדות ואתה מכיל אותה ...