... נגיד אומר "אני אוהב אותה כי היא X למרות Y" למה אתה רוצה את הX הזה גם כי זה מזכיר לך משהו מהעבר, נגיד שיש מישהי בא נגיד טיפשה ויפה נניח עכשיו אתה רוצה אותה כי היא יפה
ואתה לא רוצה אותה כי היא טיפשה נניח. עכשיו למה
אתה לא רוצה אותה כי היא טיפשה כי היא מזכירה לך מישהי טיפשה אחרת או שטיפשה זה לא כל כך מדויק בא נגיד מישהי שיש לה יתרונות מסוימים ויש לה דברים שמזכירים לך מישהו מהעבר
אתה לא רוצה אותה כי היא מזכירה לך מישהו אחר מהעבר, עכשיו לכאורה מה אני אומר לך אני אומר לך תראה תרצה אותה למרות שהיא מזכירה לך את ההוא מהעבר ותמצא בקווי דמיון במה שהיא דומה תפרש את זה בכלל לטובה ואז זה גם יתקן לך את העבר. עכשיו אופציה נוספת זה להגיד "לא אני לא רוצה אותה כי היא מזכירה לי מישהו מהעבר" עכשיו לכאורה זאת חשיבה שטחית מה זה
אתה לא רוצה אותה כי היא מזכירה מישהו מהעבר אבל מה האמת שגם אם אתה רוצה אותה זה כי היא מזכירה מישהו מהעבר, למה אתה רוצה אותה כי היא ככה וככה גם כי זה מזכיר מישהו מהעבר. בסופו של דבר כל ... אם אתה תלך למוחלט בסופו של דבר כל הרצונות שלך הם משחק אחד גדול, לכן לפסול מישהי כי היא מזכירה מישהו מהעבר זאת סיבה לגיטימית כי לרצות אותה, נגיד אבל איך יכול להיות אבל
אתה לא רוצה אותה למרות שהיא ככה וככה רק בגלל שהיא מזכירה מישהו מהעבר, כן למה כי בסופו של דבר אבל יגידו לך "מה אבל אתה טיפש
שאתה לא רוצה אותה כי היא מזכירה מישהו" תגיד לו "כן ולמה שאני ארצה אותה", "כי היא ככה וככה", "ואז מה אם היא ככה וככה" הוא יגיד לך "כן אבל אתה לא זוכר וזה מזכיר לך משהו אחר". בסופו של דבר ... אלא מה שאצלך זה סיפור אחר אתה אומר "ממה בא לי לסבול, בא לי לסבול מפה או מפה" אתה אומר "אם אני אוותר על זה אני אסבול ממשהו אחר" ופה נכנס העניין שאומר אתה רוצה אותה כי
אתה לא רוצה לסבול בלעדיה ואז אתה אומר "אני אלמד לאהוב אותה ובמכה אחת נטפל בעבר". אתה הבנת אתה מה אתה הבנת? ש: אל תשאל אותי. אליעד: בא נשאל אותך בכל זאת. ש: לא אל תשאל. אליעד: אוקי מה ...