... זה שיש משהו שמתאים לך זה כמו להגיד משהו עושה לך טוב, עכשיו מה גורם לכך שמשהו יעשה לך טוב האם זה שהוא ממלא את רצונך או שיש פה עוד רכיב התשובה היא שזה גם
אקראי נגיד שאת רואה שמלה ואת אוהבת את השמלה ונשאל אותך למה את אוהבת את השמלה ואז את תתני סיבה כי ... לא אוהבת את השמלה את תביאי סיבה למה את לא אוהבת את השמלה. על פניו זה נשמע סיבתי אבל מה אמרנו קודם שאם אנחנו נחקור את זה לעומק אנחנו נגלה שיש פה גם רכיב
אקראי כי אם אנחנו נחקור ולמה את אוהבת דווקא את הצבע הזה ולמה את רוצה דווקא את זה ולמה זה דווקא זה ... ככה זה" ובגלל שבסוף אנחנו מגיעים ל - "לא יודעת ככה זה" ממילא זה אומר שתיאורטית גם יכול דווקא לאהוב את השני והיה לך הגיוני למה את אוהבת את השני אבל זה גם
אקראי, יפה וזה בעצם אומר שכשאת מוצאת מישהו שמתאים לך יש פה גם תהליך סיבתי "אם הוא מתאים לי בגלל זה ובגלל זה" אבל זה גם
אקראי כי באותה מידה יכולת להגיד "לא אני רוצה דברים אחרים" יכולת להגיד "לא אני לא רוצה אני כן רוצה ... זה קשה למצוא בת זוג או בן זוג זה תלוי בכמות הסיבות שאתה מחפש כמות התנאים שאתה מחפש בבן או בת הזוג בזה זה תלוי ומההיבט הזה זה קשה אבל יש גם את ההיבט שזה
אקראי בכלל ובהיבט של
האקראי אתה יכול להחליט "זה מה שאני", תיקחי מישהו תגידי "אוקי עכשיו אני החלטתי לאהוב אותו וכל התכונות ... מקלל כאילו אפשר למצוא זה לא שזה בלתי אפשרי ולכן מאחר שאפשרי לאהוב כל דבר לכן הזה זה מאוד קל למצוא אהבה זה מאוד קל למצוא מישהו שמתאים לך כי ההתאמה היא גם
אקראית אקראית זה כמו להגיד אתה לא באמת צריך משהו מסוים כל דבר יכול להתאים לך. אז אני אומר ... למה אז מהצד שבן אדם חושב שההתאמה היא תלויה בסיבות מהצד "תראה זה מאוד קשה כי יש פה רשימה ארוכה של תנאים". אבל נחקור יותר לעומק אנחנו נגלה שכל הסיבות הם
אקראיות כאילו כי הסיבה לא מחייבת את התוצאה הסיבה גם עצמה לא מחויבת זה שאת רוצה גבר שנגיד יהיה חזק נניח יכולת גם לרצות גבר חלש יכולת גם להגיד כאילו באותה מידה יכולת לרצות את ההפך בסוף זה גם היה
אקראי בסוף זה שאת רוצה מישהו זה גם בגלל שהוא מתאים לך אבל זה גם בגלל שאת פשוט רוצה אותו בלי סיבה כי את פשוט רוצה אותו אין סיבה ובגלל שיש פה גם את הרכיב של
האקראיות לכן זה מאוד קל למצוא אהבה כי אתה תמיד יכול לעשות פוס "זה מה אני רוצה וזהו". ש:
האקראיות היא בקליל כי אפשר להגיד שזה גם כאילו קליק
האקראיות הזאת? אליעד: כן. ש: זה קליל כזה שאתה לא ברור לך למה. אליעד: נכון עכשיו מה האמת שכל פעם כשיש קליק שלא ברור לך למה אפשר למצוא למה אפשר למצוא את הסיבות אבל מצד שני גם כשאין קליק וברור לך למה גם כשברור לך למה זה גם
אקראי. עכשיו נגיד שאת מחפשת מישהו שיתאים לך אוקי שהבן זוג שלך יתאים לך עכשיו אם את בתוך תוכך יודעת ... מודע לזה שכשאתה מחפש רכב כשאתה מחפש מישהי כשאתה מחפש עבודה שמתאימה לך כשאתה מחפש בית כשאתה מחפש משהו תהיה מודע לזה שבסוף גם אחרי שזה יתאים לך זה יהיה
אקראי אם אתה לא מודע לזה אז אתה תמיד ממשיך לחפש את הדבר המושלם הרבה פעמים את האחד את האחת אבל יש את הרכיב שזה
אקראי, מאחר שזה
אקראי עכשיו אם אתה תגיד "טוב זה
אקראי סבבה אז אני אגור ברחוב אני אקנה את הרכב הראשון" ומה האמת שאתה יכול לקנות את הרכב הראשון ולהיות מרוצה ממנו זאת באמת האמת אבל אז אתה משחק משחק אבל בסוף הבחירה היא
אקראית כאילו אל תצפה בהכרח שיקרה איזה משהו שיגיד לך זה הדבר. לא תמיד בהכרח יש את הדבר הזה אתה צריך להבין שבסוף אתה באופן
אקראי צריך אתה צריך להבין שבסוף אתה באופן
אקראי צריך לעשות פוס לעצור פה. ש: אוקי אז אנשים שפה הם יודעים הם מודעים אז יופי להם אבל השאלה היא ... על דבר מסוים. אליעד: יפה אם אתה מראש חושב שמה שהוא חושב זה רק סיבתי אז אתה יותר בבעיה אבל אם אתה יודע שבסוף אם הוא ירצה את זה או לא ירצה את זה זה בכלל
אקראי אז לא משנה כמה התנגדויות יש אתה יודע שהוא יכול לרצות את זה, אם אתה אומר "תקשיב אם הוא רוצה את ... מה לעשות אבל אם אתה בתוך תוכך "תקשיב לא משנה מה הוא יגיד הוא יכול לרצות את זה אני יודע שהוא יכול לרצות את זה כי אם הוא רוצה את זה או לא רוצה את זה זה גם
אקראי" ואחרי שהוא ירצה את זה הוא כבר ימצא סיבות למה הוא רוצה את זה אבל הוא יכול לרצות את זה. ש: אבל ... אותו אז זה יכול להיות טוב. אליעד: אוקי אז מה השאלה? ש: השאלה פה האם זאת האמת. אליעד: אני רציתי שאתה תהיה מודע לזה שכשאתה בסופו של דבר אוהב משהו זה סיבתי
ואקראי ביחד כאילו אם אני אשאל אותך למה תהיה סיבה אבל מאחר שהסיבה לא מחייבת את התוצאה לכן זה גם
אקראי, אוקי זה תמיד גם
אקראי כי שום דבר לא מחייב שום דבר ובדיוק כמו שאתה רוצה את זה בדיוק באותה מידה יכולת לא לרצות את זה כאילו למרות שזה נראה לך שכל מה שאתה עושה זה הגיוני ויש בזה איזה היגיון וזה זה
אקראי לגמרי למרות שבטוח לך שזה הגיוני זה גם
אקראי, אתה נוסע הביתה לבית שלך באותה מידה גם יכולת גם למצוא היגיון למה תיסע למקום אחר וזה יהיה לך ... איזושהי בעיה בחיים אז אני יכול להגיד לעצמי תאכל את זה וגמרנו. אליעד: מצד האמת לא רק זה אתה גם יודע שגם אחרי שאתה תפתור את הבעיה ואתה תהיה מרוצה זה גם
אקראי כאילו מצד האמת אתה גם יכול לרצות את זה עכשיו זה יהיה טוב באותה מידה רק שאז אתה תאבד את ... שקורה עכשיו ונגמר המשחק, עכשיו יש פה עוד שכל מעניין כי אם בן אדם היה בטוח שזה רק סיבתי אז הוא אף פעם לא היה מרוצה מהמציאות אם בן אדם היה אומר "אוקי הכל
אקראי אני רוצה עכשיו את המציאות" נגמר המשחק ואם הוא היה אומר "הכל סיבתי לא אני חייב שזה יהיה בדיוק ... תרצה את מה שקורה לך אין משמעות לחיים ואם תמיד לא תרצה אין משמעות לחיים לכן בשביל שתהיה משמעות אתה גם צריך לרצות את מה שקורה לך וגם לא לרצות, מהצד שהכל
אקראי עכשיו אם תגיד "הכל