... לראות ככה אבל יש פה עוד איזה היבט ההיבט אומר כזה דבר אם אתה נגיד לדוגמא מנסה לשכנע מישהו במשהו ונגיד הוא אומר. מישהי נגיד לא רוצה אותך נניח עכשיו אם נאמר שהמציאות הזאת
אקראית אם נאמר שמה שקורה פה זה
אקראי אז האמת היא שזה אף פעם לא אתה זה תמיד הוא באופן
אקראי הוא לא רוצה את זה זה לא אתה הוא באופן
אקראי לא רוצה את זה. ש: אבל אתה יכול להגיד לעצמך זה הרצון שלו. אליעד: בסדר זה מה שאמרתי אבל. ש: לא על הרצון שלך. אליעד: אם מישהו לא רוצה אותך ונאמר שהמציאות הזאת היא
אקראית יענו רצונות הם
אקראיים ממילא זה אומר שזה שהוא רוצה אותך זה הוא זה לא אתה, זה לא שבך יש חיסרון בהכרח אלא הוא באופן
אקראי לא רוצה אותך, למה הוא לא רוצה אותך
אקראי ממילא גם מי שרוצה אותך זה
אקראי כן אבל אם מישהו לא רוצה אותך זה
אקראי. לעומת זאת אם זה סיבתי אז זה שהוא לא רוצה אותך זה תמיד אתה, למה זה תמיד אתה כי מחויב במציאות ... בהנחה שהמציאות הזאת סיבתית זה אומר שיש בך חיסרון, המהות של השאלה היא כזאת אם מישהו אומר לך "זה לא אתה זה אני" האם אתה אמור עכשיו להרגיש שיש בך חיסרון כן או לא אז אם זה
אקראי בסדר
אקראי הוא לא רוצה
אקראי אבל גם כשמישהו רוצה אותך זה
אקראי אבל אם זה סיבתי אז מה האמת שיש בך חיסרון כי אם לא היה בך חיסרון היו רוצים אותך זאת האמת. ש: מה האמת זה
אקראי או סיבתי? אליעד: האמת שתבחר לראות את זה איך שאתה רוצה הבנו? ש: רגע שנייה. אליעד: כן. ש: יש ... עכשיו אפשר להאשים את זה את הצורה איך לא להשתנות ואז הרצון היה מתמלא. אליעד: כן. ש: ואפשר לשנות גם את הרצון של ההוא שרצה. אליעד: אל תסבך אני אומר פשוט אם הרצון שלו הוא
אקראי אז אתה לא אשם שהוא לא רוצה אותך אם הרצון שלו הוא סיבתי אז זה גם קשור אליך שהוא לא רוצה אותך. ש: כן אז למה לא להאשים את הרצון שלו למה להאשים את הצורה שלי. אליעד: לא האשמתי אף אחד, אם בן אדם רוצה את מה שהוא רוצה באופן
אקראי אז זה שהוא לא רוצה אותך זה לא בהכרח קשור אליך הוא באופן
אקראי יש לו התניה במוח שהוא לא אוהב את איך שאתה נראה זאת ההתניה שלו ככה
אקראי אבל אם הוא אמר שזה לא רק. ש: בסדר אבל אפשר להגיד גם בגלל הרצון שלו. אליעד: והרצון שלו
אקראי או סיבתי, תשובה אם הרצון שלו
אקראי זה לא בגללך ואם הרצון שלו סיבתי זה בגללך הבנת? ש: בסדר אבל יש, רגע שנייה את זה הבנתי מה שאתה ...