... אינה יכולה להיות לא נכונה. בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחוייב. כי מצד
האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו ... אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמא לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך,
האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד
האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של ... יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא
באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם ... את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה. ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד
לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה ... שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחוייב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן
אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחוייב, ... אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את
האמת. כי
האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם ... מספיק חכם, הוא יודע לדבר בצורה הגיונית, דברים שהם רק אמונה. ואז השומע חושב שהסבירו לו הסבר שכלי, למרות
שבאמת בסך הכל מכרו לו אמונה שנראית בצורה ... שלו בדעה הנגדית, שם כן צריך להפעיל טכניקות של המרה ממחוייב לאפשרי. דהיינו, בלי שום אמונה, רק שכל נקי, ורק
אמת מוחלטת, עם הטלת ספק בכל דבר. ואח"כ ... לבין דבר שהוא אפשרי. ועליו לדעת ברמת כל מילה של דיבור, האם היא מחייבת את הדבר, או מאפשרת אותו. ואז בזמן
אמת האדם יודע איך לשכנע את מי שהוא רוצה ...