... את העולם, באמת יש את אלוהים היהודי ויש את
האלוהים הראשון שברא אותו.
אלוהים הראשון לא אומר אני והעולם, כי אם הוא אומר אני, לא שייך אצלו להגיד שיש שניים. אם הוא אומר אני נתתי את התורה, אז יש שניים, אז זה לא אלוהים.
ואלוהים הראשון, אין את הדבר הזה, ואלוהים שמדברים עליו, זה נכון, הוא נח, והוא גם עשה וכו'.
והאלוהים הראשון אין אצלו הגדרה ושום דבר הוא לא עושה. מצד השכל הראשון הכל אחד, אבל גם זה לא נכון, כי לאמר שמצד האלוהים הכל אחד זה גם לצמצם אותו, כי להגיד שהוא רק ...