... אלוהים, הרי שממילא זה אומר שהוא תופש את אלוהים, כישות סופית . וגם אם נדמה לאדם, שאלוהים הוא
אין סופי, הרי שבכך מפריד האדם את האלוהים
האין סופי, מכל שאר הישויות הסופיות. והמציאות גדולה יותר מאלוהים
האין סופי, ומכל שאר הישויות הסופיות. כי אם מצד האמת האובייקטיבית, אלוהים הוא
אין סופי באופן מוחלט, אז זה אומר שיש רק אלוהים, וא"כ אין בני אדם וכולי, וזה כמובן לא אפשרי, כי האדם קיים, והוא לא אלוהים
אין סופי. וזה בעצם אומר, שלא יכול להיות קיים, גם אלוהים
אין סופי. אלא, או שהכל אחד ממש, ואין שום הפרדה בין האין סוף לבין הסוף, שאז יש ישות אחת
אין סופית בלבד, או שאם יש הפרדה בין היש סוף לבין האין סוף, אז אין שום אלוהים
אין סופי באמת. כי האין סוף, נפרד מהצמצום ומהסוף, וא"כ הוא לא
אין סופי באמת. והרעיון הוא, שגם אלוהים הוא ישות סופית עם רצון וכולי. כי אלוהים נתפש, כישות עם כוח
אין סופי וכולי. והאדם הוא טועה, שנדמה לו, שאם הוא יהיה אלוהים, ... אז אין רצון כלשהו, כי אין שום חיסרון כלל, ואז אין שום עשייה כלשהי. ואלוהים, יש לו לכאורה כוח
אין סופי. ואם כוחו
אין סופי, הרי שהוא יכול להשיג את השלמות. וכל שכן, אם נאמר שהוא ...