... וגם המחשבה שלו עצמה, כל הדברים האלו מהותם הפנימית היא אחת. האני החושב / העולם שחושבים עליו / המחשבה שמחברת את החושב ואת העולם, אלו הכל בגדים שונים / צמצומים שונים של המהות
האין סופית האחת. מאחר שהמחשבה של האדם יכולה להכיל בתוכה רק דברים שאפשר לעשות להם סוף, ממילא לא ניתן להכניס לתוכה את המהות של המציאות
האין סופית. אך בהחלט כן ניתן להבין, כי כל הדברים כולם, בכל רגע / מקום, כולם, כל מה ... כי הסיבה היחידה שבגללה נראה לו שיש הבדל בין ה"אני" לבין כל דבר אחר, היא רק משום שהוא אינו מבין בשלמות את המהות הפנימית של עצמו שמהווה אותו עצמו. אם היה האדם מבין את המהות
האין סופית שמהווה את ה"אני" שלו עצמו, הוא ממילא היה מבין שאין שום הבדל בין שום דבר ...