... למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח - פרומו ש: אוקי,
איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד: תסבירי את זה עוד פעם. ש: יש לי ... אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" תגידי "אני רוצה לגרום לו לרצות רצון שיתאים למה שאני רוצה". אם התפיסה שלך
"איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא יעשה", לא כי את מראש כאילו בראש שלך חושבת שזה לא רצון שלו, את מראש אומרת "הוא לא אמור לרצות את זה, אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה". תשאלי שאלה אחרת
"איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה. ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר. אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא שאלה אותי?
"איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה אותו, היא לא מסתכלת מהעיניים שלו היא מסתכלת מהעיניים שלה, היא מסתכלת כרגע מהעיניים של "אוקי, אני רוצה שהוא יקנה,
איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה אצלו", אבל היא לא מבינה שזה צריך להיות הרצון שלו לא רצון שלך אצלו אלא ... מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000,
איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?", זאת אומרת שבתפיסה שלך את לא רואה למה שהוא ירצה את זה, את ... שמים אצלו כדי שהוא ימלא את מה שאני רוצה", הפוקוס לא צריך להיות שם, הפוקוס צריך להיות "איך הוא רוצה משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה". יש בראש שלך, תקשיבי, יש
"איך אני גורמת לו לרצות את הרצון שלי" ויש את ההסתכלות מהצד שלו
"איך אני גורמת שהוא ירצה את זה", כאילו "אני רוצה שהוא יקנה את זה אז
איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה בלי קשר לשאני רוצה את זה". ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת. אליעד: בלי קשר אליך "למה שהוא ירצה את זה", לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל השאלה שצריכה להיות לך זה
"איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה". ש: למה מה ... כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו "מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה,
איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה", זאת אומרת היא בכלל לא בפוקוס של "למה שהוא ירצה בשבילו", את צריכה להיות בפוקוס "למה שהוא ירצה" לא "איך זה מתאים למה שאני רוצה",
"איך אני דואגת לאינטרס שלו. ש: ואם אין לו אינטרס, ואם היא יודעת שאין לו אינטרס לזה. אליעד: בסדר אז היא בבעיה, זה בדיוק מה שדיברנו על הסקרים, בסקרים מה הוא אמר? "איך הוא נותן לי", לא לא,
"איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי", "מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך", "מה זה נותן לו". טוב תתחיל את השאלה מהתחלה. ש:
איך אני גורמת לו, לא סליחה.
איך אני מביאה אותו לרצות את מה שהוא רוצה. אליעד: מה שהוא רוצה? הוא כבר רוצה, הוא רוצה את מה שהוא רוצה. ש1:
איך אני מביאה אותו לראות את מה שהוא רוצה. ש2: הוא לא רואה את מה שהוא רוצה. אליעד: הוא רואה את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת. ש:
איך אני מביאה אותו. אליעד: מי זה אותו? ש: את הלקוח. אליעד:
איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב... ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה. אליעד: על ידי שאת בודקת ... נכון? ש: ואני רוצה לגרום לך להבין. אליעד: לא לי, ללקוח. ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת
איך אני גורמת לו. ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה. אליעד: מה את רוצה? ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: את קמצנית, את אמרת
"איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא
"איך אני גורמת לו להבין שזה טוב בשבילו", מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל. ש: להוציא על זה 10,000 ... של השירות. ש: שירות אחריות. אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול? ש: לא. אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת
"איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?", את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת ...