אליעד כהן
EIP
יעוץ
אישי ועסקי
הרצאות
ומאמרים
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ צור קשר:
050-3331-331
עבור לדף > 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ...25 RSS
רשימת הרצאות + מאמרים על אחדות...
חיפוש: בכל התכנים / ממוקד בכותרות בלבד        הצג: וידאו + מאמרים / וידאו / מאמרים       מיון: רגיל / ▼הכי חדש / ▲הכי ישן
   מקד חיפוש:
אחדות עם הבורא האחדות הראשונה אחדות של אמת אחדות עם... אחדות בכל דבר איך להגיע לחווית האחדות? להשתחרר מהאחדות אחדות ונפרדות בו זמנית אחדות הצורות צורות של אחדות אחדות נקודות המבט תחושת אחדות עם... חיזוק חווית האחדות פעולה מתוך אחדות ממשלת אחדות לאומית אחדות התכלית והסיבה תשובות מתוך האחדות תפישת מציאות של אחדות נמצאת באחדות אמת של אחדות באחדות מלאה אחדות גמורה אין הבדל בין אחדות שלמות התגלות האחדות השכל של האחדות אחדות חיצוניות אחדות זוגית מהות האחדות נפרדות מול אחדות שאלות מתוך אחדות אחדות עם הנפרדות אחדות התוצאה והסיבה אחדות ההוויה והצורות איך להתחבר לחווית האחדות? מהי חווית אחדות? אחדות פנימית אחדות שקרית אחדות התודעה והמציאות איך להגיע לאחדות ההפכים? מתוך הבנה של אחדות האחדות שיש אחדות הסיבה והתוצאה להיות באחדות תחושת אחדות לראות אחדות כריבוי אחדות הניגודים אחדות לא נצחית אחדות של... נמצא באחדות איך לקבל החלטות מתוך אחדות? שלמות האחדות
תקציר⬅ ... המלאה של המציאות, ולא מבין מהי התכלית של המציאות כולה, על ידי זה האדם לא מבין את שאר בני האדם שסביבו, והוא לא מבין את התכלית ואת המטרה של כל מה שקורה לו, ועל ידי זה הוא חי במלחמה עם עצמו ועם סביבתו. אבל כאשר החכם האמיתי מסתכל על כל התמונה כולה של המציאות כעל דבר אחד, ממילא הוא גם מבין את מקומו של כל דבר ודבר שיש בעולם, וממילא הוא נמצא באחדות פנימית עם כל דבר ודבר שיש בעולם, מאחר שהוא מבין את התכלית של כל הדברים שיש בעולם. וכל אדם בעולם יכול להיות חכם אמיתי שכזה. והדרך היא על ידי זה שהאדם מוצא חכם אמיתי שכזה, ומחבר את עצמו לשכל של החכם האמיתי. כי החכם האמיתי מגלה לאדם עצות יקרות מזהב, איך להשיג את האושר הפנימי שלו בשלמות מוחלטת. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יש גם אמת אובייקטיבית אחת, שהיא ההסבר האמיתי של המציאות. וזה שהאדם לא יודע מהי האמת האובייקטיבית הזאת, זה לא אומר שאין אמת כזאת. ומצד האמת, ברור שיש אמת כזאת שמנקודת המבט שלה אין שום שאלה כלל. ומנקודת המבט של האמת האמיתית, שם החיים טובים באמת. ושם יש סיבה טובה לכך שיש רע, בדיוק כמו שיש סיבה לכך שיש טוב. כי הרע והטוב בשורשם הם נמצאים באחדות. כי הם ביטויים שונים של אותו הדבר ממש. ויש דבר שהוא מעל הרע ומעל הטוב, והוא השורש של הרע ושל הטוב. ויש דבר שהוא מעל כל הסיבות כולן, שהוא השורש של זה שבכלל יש בעולם סיבות כלשהן. ומי שרוצה לגלות את השורש הזה, עליו פשוט לנסות לחפש את האמת ולשאול שאלות. וכל המרבה הרי זה משובח. כי למרות כל הטיעונים שהובאו ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בלי צורך להתאמץ להיות מאושר. אבל כאשר האדם מתאמץ להיות מאושר, בזה בעצמו הוא ממשיך לחפש את האושר, וממילא הוא לא מאושר. ולכן, את האושר אי אפשר לזייף. כי הוא תוצאה של דבר אחד ויחיד, שהיא הבנת המציאות באמת. שהיא משחררת את האדם מהרצון שלו להיות מאושר, על ידי זה שהיא הופכת את האדם למאושר באמת. וזאת הסיבה שבגללה בכל פעם שהאדם משיג איזה אושר זמני, מיד הוא מרגיש חיסרון חדש. משום שהאושר יגיע רק כאשר האדם ימצא את עצמו באמת. דהיינו, כאשר האדם יבין את האמת לגבי ה"אני" שלו. שעל ידי זה בעצמו האדם יהפוך להיות מאושר באמת. וכל זמן שהאדם לא מבין את ... שיש בעולם. ולמרות שיש בעולם שלנו אין סוף מצבים ואפשרויות, עדיין יש סוף לכל הבעיות והשאלות האפשריות. וזה משום שלכל הבעיות יש שורש. וגם לכל השאלות יש שורש. ויש שורש אחד ויחיד, שהוא הפתרון לכל הבעיות והתשובה לכל השאלות. והשורש הזה הוא האין סוף עצמו. כי כל הבעיות וכל השאלות, הן אין סופיות. כי בעולם שלנו יש אין סוף אפשרויות וממילא יש גם פוטנציאל של אין סוף שאלות ובעיות. אבל, כל הבעיות שיש בעולם, וכל מה שקורה בעולם, הכל נמצא בתוך האין סוף. כי האין סוף מקיף את כל מה שקיים. והאין סוף הזה הוא השורש של הכל. ז"א כי למרות שכלפי חוץ נראה ... משותפים בין המון דברים. וניתן לחלק את כל הדברים שבעולם לקבוצות. ולקבוצות גדולות יותר וכך הלאה. כך שלכל הבעיות שיש בעולם ולכל השאלות שיש בעולם, להכל בסופו של דבר יש שורש אחד שבו תלוי הכל. שורש שכאשר האדם מגיע אליו בשכלו וביכולת התפישה שלו, על ידי זה כל השאלות וכל הבעיות של האדם נעלמות כלא היו. ולא שהאדם מוצא תשובות לכל השאלות, אלא שהאדם מגיע למצב תודעתי שכזה, שבו אין לו שום שאלה כלל. ולכן, בכל פעם שהאדם נתקל בבעיה חדשה ובשאלה חדשה, על האדם לשמוח על כך. משום שכמות הבעיות היא סופית. ובסוף של כל הבעיות מחכה האושר. ומי שרוצה להיות מאושר, ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מציאות, שבה האדם יודע לעשות הפרדה בין טוב לרע. ושבה האדם רוצה את הטוב ולא רוצה את הרע. אבל בו זמנית תוך כדי זה, יש לאדם גם תודעה נוספת ותפישת מציאות נוספת, שבה אין אצל האדם הבדל בין טוב לבין רע. ושבה הכל אחד. ושאין שום הבדל מכל סוג שהוא בין טוב לבין רע. וכל זמן שהאדם לא מכיל בתוכו בו זמנית בכל רגע ובכל מקום, את שתי תפישות המציאות האלו שהן מנוגדות אחת לשנייה, כל זמן שהאדם לא מכיל אותן בו זמנית, הרי שהאדם עצמו לא יודע לחנך לא את עצמו וכל שכן שהוא לא יודע לחנך גם לא את הילדים שלו. כי החכם האמיתי שהוא מכיל בתוכו תמיד שתי תפישות מציאות שנראות כמנוגדות זו לזו, הוא יודע לחנך את כולם. מאחר ... זמנית. וכל החינוך שבעולם צריך להתמקד אך ורק בדבר אחד ויחיד, והוא שבני האדם ידעו להכיל בתוכם את ההפכים המנוגדים. דהיינו, גם לחיות בעולם שלנו שיש בו טוב ורע, וגם בו זמנית להבין שאין שום הבדל בין טוב לרע, ושהכל אחד ושהכל טוב תמיד בשלמות, ללא כל הבדל בין טוב לרע. וכל החינוך שבעולם, אמור להתמקד רק בדבר הזה. כי הוא השורש של החיים הטובים. אך רק מי שהוא חכם אמיתי שיודע איך להכיל בתוכו את ההפכים האלו, רק הוא יכול לחנך אחרים ולעזור גם לאחרים להכיל בתוכם את ההפכים האלו. אך מי שהוא עדיין לא במדרגה כזאת, עליו פשוט להתקרב אל העצות של החכם האמיתי, ולהתקרב אל השכל של החכם האמיתי. עד שהאדם עצמו יהיה חכם ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של האחדות / הכל טוב / הכל אחד - מהי האמת? איך להרגיש שהכל טוב / הכל אחד? כשאדם מתקרב לחכם האמיתי, נפתחים לו שבילי השכל להבין שהכל טוב ושהכל אחד. כי החכם האמיתי מגלה לאדם שהכל טוב תמיד ושהכל אחד תמיד. וכאשר האדם מקבל את השכל של החכם האמיתי שהכל טוב ושהכל אחד, עליו לשים לב לכך שהשכל שלו יהיה עם אמת. כי יש כאן עניין עמוק, והוא שכאשר האדם מנסה ללמד את עצמו שהכל טוב תמיד, הרי שבכך בעצם האדם משיג את הפעולה ההפוכה של מה שהוא רוצה להשיג. כי יש כאן שתי תפישות מציאות. ותפישת המציאות הראשונה, היא שיש בעולם שלנו טוב ורע, ושלא הכל אחד, ושלא הכל טוב תמיד. ותפישת המציאות השנייה, היא שהכל אחד ושהכל טוב תמיד. וכל בני האדם בעולם חיים בתפישת המציאות שבה יש בעולם שלנו טוב ורע, ושבה לא הכל אחד ולא הכל טוב תמיד. והנה, כאשר האדם מתקרב לשכל של החכם האמיתי, אז הוא מגלה את תפישת המציאות שבה הכל טוב והכל אחד תמיד. ואז האדם גם הוא רוצה להרגיש שהכל טוב תמיד. ואז האדם מנסה ללמד את עצמו ולהרגיל את מחשבתו לחשוב שהכל טוב תמיד. וההיגיון של האדם, הוא כמובן ברור. כי האדם רוצה להרגיש כמה שיותר טוב. ולכן האדם מנסה להרגיל את עצמו לחשוב שהכל טוב תמיד. אלא שיש כאן בעיה מאוד עמוקה, והיא שכאשר האדם מנסה להרגיל את עצמו לחשוב שהכל טוב תמיד (ע"ע חשיבה חיובית וכיו"ב), הרי שבכך בעצם, האדם מרחיק את עצמו מההבנה שהכל טוב ושהכל אחד תמיד. כי ברגע שהאדם מנסה לגרום לעצמו לחשוב שהכל טוב, במקום לחשוב שיש טוב ורע, הרי שבכך בעצם האדם יוצר רע . כי בכך שהאדם מנסה לגרום לעצמו לחשוב שהכל טוב, הרי שבכך בעצם האדם גורם לעצמו לחשוב, שתפישת המציאות של טוב ורע, היא לא מספיק טובה, כמו תפישת המציאות שבה הכל טוב תמיד. כי השכל של החכם האמיתי הוא שכל עמוק מאוד. וכאשר החכם האמיתי מלמד את האדם שהכל אחד ושהכל טוב תמיד, אין הכוונה של החכם לומר שתפישת המציאות שבה יש טוב ורע היא שגויה. כי במציאות שלנו בהחלט יש גם טוב וגם רע. ולא הכל אחד ולא הכל טוב. אלא, שהחכם האמיתי מגלה לאדם את האמת, שידע שמצד האמת אין הבדל בין שתי תפישות המציאות המנוגדות האלו. כי כלפי חוץ נראה שיש הבדל בין מי שאומר שהכל אחד ושהכל טוב, לבין מי שאומר שלא הכל אחד ושלא הכל טוב ושיש גם טוב וגם רע. ואצל האדם נדמה לו שיש הבדל בין שתי תפישות המציאות האלו. והחכם האמיתי כאשר הוא אומר לאדם שהכל טוב תמיד, כוונתו היא לגרום לאדם להבין שתפישת המציאות שבה יש טוב ויש רע, היא טובה בדיוק כמו תפישת מציאות שאומרת שהכל טוב ושהכל אחד תמיד, וטובה בדיוק כמו תפישת מציאות שאומרת שהכל רע, ושהכל לא אחד תמיד. כי מצד האמת מצד עומק המציאות, אין הבדל בין תפישות המציאות האלו. והחכם האמיתי, גם הוא יודע להבדיל בין טוב לבין רע. כי בעולם שלנו יש טוב ויש רע. אלא, שהחכם האמיתי חווה את הנפרדות של הטוב והרע, כדבר שהוא עצמו טוב מוחלט. ואצל החכם האמיתי, אין הבדל בין הכל טוב לבין הכל רע לבין הכל טוב וגם / או רע. כי מי שיש לו שכל גדול, הוא יודע שהכל אחד תמיד. וכאשר האדם שומע את השכל שהכל טוב תמיד, הוא מנסה לגרום לעצמו להרגיש את הטוב הזה, על ידי זה שהוא מנסה לשכנע את עצמו ולהרגיל את עצמו לחשוב שהכל טוב תמיד. אבל בכך בעצם האדם משיג את הפעולה ההפוכה. כי כאשר האדם אומר שהכל טוב, בכך בעצם הוא אומר שהחשיבה שלא אומרת שהכל טוב, שהיא לא ... יוצר רע. כי בכך האדם לא מאפשר לעצמו להכיל את הרע. כי החשיבה של החכם האמיתי היא עמוקה. ומצד האמת גם החכם האמיתי חי בעולם של טוב ושל רע. אלא שהחכם האמיתי יודע שמצד האמת, האחדות נמצאת באחדות עם הנפרדות. ושמצד האמת אין הבדל בין אחדות לבין נפרדות. ועל ידי זה החכם האמיתי חווה את המציאות שיש בה טוב ורע, בדיוק כמו מציאות שבה הכל טוב, או הכל רע. ונבהיר: למרות שאמרנו שאין הבדל בין הכל טוב לבין הכל רע לבין הכל טוב ורע, הרי שמצד האמת יש רק שתי אפשרויות. והאפשרות הראשונה היא שהכל טוב. והאפשרות השנייה היא שהכל טוב ורע. ... הרי שאין מציאות שבה הכל רע. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקום אחר. ועיקר הדגש הוא, שאצל החכם האמיתי, אין הבדל בין תפישות המציאות האלו. כי החכם האמיתי מכיל בתוכו את ההפכים באחדות גמורה. ולהכיל את ההפכים באחדות גמורה, אין פירושו שאצל החכם האמיתי אין הפכים, אלא הכוונה היא שהחכם האמיתי חווה את הנפרדות של ההפכים, בדיוק כמו אחדות גמורה שבה אין שום הפכים. כי מי שמבדיל בין תפישת מציאות שמבדילה בין טוב לרע, לבין תפישת מציאות שלא מבדילה בין טוב לרע, הרי שבכך בעצם הוא עצמו מבדיל בין טוב לרע. ולא להבדיל בין טוב לרע, פירושו שהאדם לא מבדיל בין: להבדיל בין טוב לרע, לבין: לא להבדיל בין טוב לרע. שעל ידי זה האדם גם מבדיל בין טוב לרע בעולם הממשי שלנו, וגם לא מבדיל בין טוב לרע בעולם הפנימי שבתוכו. וזאת שלמות האחדות, כאשר אין הבדל בין הפכים לבין אחדות. כי גם המחשבה שיש הבדל בין הפכים לבין אחדות ההפכים, גם זאת נפרדות. ואצל החכם האמיתי, אצלו אין הבדל בין הפכים לבין אין הפכים לבין אחדות ההפכים לבין נפרדות לבין אחדות. כי אצלו הכל נפרד והכל אחד בו זמנית. והנפרדות נמצאת באחדות עם ה ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... אפשרות להבדיל בין רגעי הזמן ובין המקומות השונים ובין הישויות השונות. כי שם הכל אין סוף. וכאשר אין סוף וגבול, אז גם אין גבול לרגעי הזמן ואין גבול למקומות ואין גבול לישויות השונות. ובכל מקרה, שם אין שום קיום לעולם כפי מה שהאדם מכיר אותו, כי שם אין טוב ואין רע, אלא הכל אחד וכולי. וזאת הסיבה שבגללה האדם חייב להשתמש גם בשכל האנושי שלו, לצורך קיום העולם. כי בשכל הגדול ביותר, שם אין שום קיום לעולם. ובשכל הגדול יותר, שם אין לאדם שום בחירה חופשית כלל. כי כאשר הכל אחד, אז אין בין מה למה לבחור, וממילא אין בחירה ואין שינויים ואין עולם נפרד כלל. ולכן האדם משתמש גם בשכל האנושי. והנה, השכל האנושי הוא בעצם ביטוי של השכל הגדול יותר. והשכל האנושי יש לו שני צדדים. צד אחד של אושר והצד השני של סבל. ובשורש של השכל שהוא השכל שמעל השכל, שם הכל אחד והכל טוב. כי שם אין נפרדות בין רצונו של האדם לבין המציאות, וממילא הכל טוב תמיד. אלא, שיש דבר יותר טוב מאשר הכל טוב, והוא הקיום של הרע. כי הרע הוא נובע מאותו השורש שממנו נובע הטוב. כי שניהם נובעים מהמקום שאין בו טוב ורע. והרע הוא ביטוי של הטוב האין סופי. וגם הטוב הוא ביטוי של הטוב האין סופי. כי בשורש של המציאות ששם הכל אחד, שם גם הכל טוב אין סופי. כי שם אין סוף וגבול בין הרע לבין הטוב. ובאחד לא שייך רע. כי הרע הוא סופי. ובאחד הכל מתהפך לטובה (וכפי שכבר ביארתי במקום אחר). והרעיון הוא, שהשכל של האדם יש לו כוח של חיים ושל מוות כוח של טוב ושל רע. והעניין הוא, שכאשר האדם מקשר את השכל ... כך האדם יכול להרגיש יותר רע. אך מצד שני כך גם האדם יכול להרגיש עוצמת טוב יותר גדולה. כי אבן לדוגמא, היא אומנם לא רע לה, אבל גם לא טוב לה. כך שיש למטבע שני צדדים. והשכל הוא כלי עבור אושר והוא גם כלי עבור סבל. וכפי שאמרנו, מעל השכל יש עוד שכל. ובשכל העליון, שם הכל אחד והכל טוב. ומי שמקשר את השכל שלו לשכל הגדול יותר, אצלו השכל הוא כלי קיבול לאושר. ומי שלא מקשר את השכל האנושי שלו, לשכל שיש מעל השכל, אצלו השכל שלו הוא כלי קיבול לסבל. ורמת הסבל של האדם, היא תלויה במרחק שבין השכל של האדם לבין השכל שמעל לשכל. כי ככל שהאדם קרוב יותר ... גדול יותר. וכל זמן שהאדם לא מבין מהו הדבר הפנימי, שבא לידי ביטוי בשכל האנושי, על ידי זה השכל של האדם יוצר אצל האדם ערבוב של טוב ורע. דהיינו, שפעם אחת טוב לאדם ופעם אחרת רע לאדם. אבל כאשר האדם מבין מהו שורש השכל שבא לידי ביטוי בשכל האנושי, על ידי זה האדם רואה את האחדות שיש בכל דבר, שבאה לידי ביטוי בנפרדות שבה השכל האנושי חושב. ואז ורק אז האדם בעצם נמצא במדרגה שבה אין שכל אין דאגות, ושבה יש גם אושר אמיתי. כי אז האדם נהנה משני העולמות. כי אז האדם מכיל בתוכו גם את השכל וגם את חוסר השכל בו זמנית. וזאת השלמות, שבה האדם מכיל בתוכו ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לאבד את הטוב שיש לו, והוא חושש מכך שהוא ירגיש רע או פחות טוב. ונמצא אם כן, כי שורש הסבל של האדם, הוא הרצון של האדם להרגיש טוב. והסיבה שבגללה האדם רוצה להרגיש טוב, היא רק משום שאין לאדם שכל אמיתי. כי מי שיש לו שכל אמיתי, הוא מבין שמצד האמת הכל אחד. וכאשר הכל אחד, הרי שממילא הכל טוב. כי בשורש המציאות, אין הבדל בין טוב לבין רע. כי הטוב והרע הם ביטויים שונים של אותו הדבר. וכל הטוב שבעולם וכל הרע שבעולם, הם בסך הכל צדדים שונים וביטויים שונים, של אותו הדבר ממש. ובשורש המציאות, דהיינו, כאשר האדם ... שמסתכל על המציאות מנקודת מבט אובייקטיבית באמת, הוא מבין שבאמת מצד האמת אין הבדל בין טוב לבין רע. כי הטוב והרע הם רק סוגים שונים של רגשות. ואין הבדל אמיתי בין סוגי הרגשות האלו. כי כל סוגי הרגשות בעולם, וכל מה שיש בעולם, זה הכל ביטויים שונים של דבר אחד, שבשורשו ובמהותו הוא אחד. וכאשר האדם מסתכל על השורש של המציאות, אז ממילא הוא מפסיק לרצות להרגיש טוב. כי הוא מבין שמצד האמת הכל אחד תמיד. וכל הסבל של האדם, נובע רק משום שהאדם שוכח ולא מסתכל על האמת, שמצד האמת הכל זה ביטוי של דבר אחד ממש, שמנקודת המבט של שורש המציאות, אין הבדל בין טוב לרע. כי שם בשורש המציאות, שם אין הבדל בין שום דבר לשום דבר. ובשורש המציאות, עדיין אין שם אפילו לא מרחב זמן ומקום. כי בשורש המציאות, גם הזמן והמקום, גם הם ישות אחת ממש. ובשורש המציאות אין שום נפרדות כלל, אלא הכל אחד ממש. וכאשר האדם מסתכל על השורש הזה, ממילא הוא תמיד מרגיש שלמות. כי בשורש הכל אחד ממש. וכאשר הכל אחד, ממילא אין שום חסר. ואף על פי כן, יש שכל יותר גדול, שבו האדם מרגיש רע ממש, ואף על פי כן הוא מרגיש טוב ממש. כי בעולם שלנו בהחלט יש גם טוב וגם רע. ולמרות שבשורש של המציאות אין הבדל בין טוב לבין רע, הרי שבעולם שלנו כן יש טוב ורע. אלא ... יש לאדם שכל אמיתי, אז הוא מחבר את השכל האנושי עם השכל שיש מעל לשכל. דהיינו, שהאדם מכיל בתוכו את ההפכים. שמצד אחד האדם מבין שאין הבדל בין טוב לבין רע. ומצד שני האדם מבין שכן יש הבדל בין טוב לבין רע. כי יש כאן שאלה גדולה, והיא: אם באמת בשורש הכל אחד, אז כיצד זה שיש בעולם שלנו טוב ורע ונפרדות? והתשובה היא, שבאמת מצד השורש של המציאות, גם שם יש נפרדות. וגם בשורש של המציאות, גם שם יש טוב ורע כשתי ישויות שונות. אלא, שבשורש של המציאות, אין הבדל בין אחדות לבין נפרדות. כי בשורש של המציאות, יש אחדות מלאה בין הנפרדות לבין האחדות. כי בשורש של המציאות בהחלט יש גם טוב וגם רע. אלא ששם אין הבדל בין טוב ורע כישויות נפרדות, לבין טוב ורע כישויות לא נפרדות. ושם הכל אחד ממש. דהיינו, כי שם יש גם רע ממש. אלא ששם אף על פי כן, אין הבדל בין הטוב לבין הרע. וכאשר יש לאדם שכל קטן, אז הוא לא מסוגל להבין דבר והיפוכו. כי יש כאן דבר והיפוכו. כי מצד אחד אנחנו אומרים שיש טוב ויש רע. דהיינו, שאלו שתי ישויות ... לשקר את עצמו. כי כאשר האדם משקר את עצמו, אז השכל שלו קטן, ואז הוא רואה רק את הצד של הנפרדות של המציאות. כי כפי שאמרנו, במציאות שלנו כן יש נפרדות בין הטוב לבין הרע. אבל מצד שני, כל הנפרדות הזאת, היא רק צד אחד של המטבע בלבד. כי הצד השני הוא האחדות של המציאות. ומצד נקודת המבט של התמונה המלאה, משם אין הבדל בין הנפרדות לבין האחדות. כי הנפרדות שבין הטוב לבין הרע, נמצאת באחדות עם השורש של המציאות שבו אין הבדל בין טוב לבין רע. וכאשר האדם מסתכל על האמת ומבין שמצד האמת יש במציאות שלנו גם נפרדות וגם אחדות. ושמצד האמת האחדות נמצאת באחדות עם הנפרדות. ושמצד האמת הנפרדות והאחדות הן ישות אחת, על ידי זה האדם נחשב לחכם אמיתי, מאחר שהוא רואה את האמת. ועל ידי זה האדם חי טוב באמת. כי כאשר הכל רק טוב, גם זה לא טוב. כי כל דבר חסר את כל הדברים ששונים ממנו. וכאשר אין לאדם רצון עצמי כלל, גם זו לא שלמות. כי יש דבר טוב ... טוב ממש. כי מצד האמת אין חילוק בין הטוב לבין הרע בשורשו. ויש דבר טוב, בעצם זה שרע לאדם. ולכן, כאשר אין לאדם שום רצון עצמי כלל, גם זה לא טוב. כי אדרבה, השלמות היא שיהיה לאדם רצון עצמי, ושהאדם ירגיש גם רע. אלא, שזה צריך להיות מחובר לשורש שבו הכל אחד. כי כאשר יש לאדם רצון עצמי והאדם חווה רק את הנפרדות שיש בין רוצה לבין לא רוצה, ואת הנפרדות שיש בין הטוב לבין הרע, על ידי זה האדם סובל תמיד. אך כאשר יש לאדם שכל, והאדם מבין שאכן יש טוב ויש רע, אבל גם הטוב וגם הרע הם ישות אחת למרות ... שהוא יודע שמצד האמת אלו הכל גוונים שונים של אותו הדבר ממש. ונחדד: כאשר אנחנו אומרים שאין הבדל בין טוב לבין רע, אין הכוונה לומר שאין טוב ורע בכלל. אלא הכוונה לומר שאין הבדל בין מצב שבו יש טוב ורע, לבין מצב שבו אין טוב ורע. ז"א שהנפרדות נמצאת באחדות עם האחדות. כי יש טוב ורע. אלא שאין הבדל בין יש טוב ורע, לבין אין טוב ורע. ומי שהשכל שלו קטן, הוא לא מסוגל לתפוש בשכלו ברגע אחד דבר והיפוכו. ולכן הוא לא מסוגל להבין שיש טוב ורע, אלא שאין הבדל בין הטוב לבין הרע. כי זה דבר והיפוכו. אלא שמי שמחפש את האמת, הוא מבין שהנפרדות נמצאת באחדות עם האחדות. ולכן יש טוב ורע כשתי ישויות נפרדות. אלא שאין הבדל בין הטוב לבין הרע, למרות שיש הבדל ביניהם. ונסכם: להרגיש טוב באמת, פירושו שהאדם מקבל את השכל שמבין שבשורש של המציאות אין הבדל בין טוב לבין רע, ושבשורש של המציאות אין שום הבדל בין שום דבר לשום דבר, כי שם הכל אחד ממש. ובנוסף על האדם להבין שהאחדות הזאת נמצאת באחדות עם הנפרדות של המציאות. דהיינו, שכל מה שנכון לגבי שורש המציאות, נכון גם לגבי הנפרדות של המציאות. דהיינו, שגם יש טוב ויש רע, אך גם בו זמנית אין שום הבדל בין טוב לבין רע. וכאשר יש לאדם את השכל הזה, על ידי זה האדם חי חיים טובים באמת ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקצירהאחדות והטוב שיוצרים המלחמה והרע / כשיש מלחמה, יש אחדות - מה המשמעות? אם נתבונן נראה, כי בשעת מלחמה ובשעת צרה, יש אחדות מאוד גדולה בתוך העם. כי בימים כתיקונם כאשר הכל פחות או יותר בסדר, אז המפלגות השונות עוסקות כל הזמן בלנגח אחת את השנייה. וכל אחד מנסה לנצח את חברו ולהוכיח שהוא הצודק. וכל אחד חושב שהוא הכי חכם ומנסה להיות זה שיוביל את המדינה. אך כאשר יש איזו צרה כללית, כגון לדוגמא כאשר הזמן הוא זמן מלחמה, או כאשר כל העולם מתגייס נגד מדינת ישראל וכיו"ב, אז במקרה כזה פתאום יש אחדות בעם. כי כולם זורקים את המחלוקות שלהם, ומתמקדים בעיקר שהוא בלנסות להגן על זכות הקיום של מדינת ישראל. כי כאשר המצב הוא מצב מלחמה, הרי שכולם מבינים שאם הם לא יתאחדו ככוח אחד להגן על המדינה, הרי שממילא לא תהיה מדינה, והם לא יוכלו להמשיך להילחם ביניהם על השלטון. ולכן האיומים שיש על מדינת ישראל, הם יוצרים איחוד דעות וכוחות משותף, של כאלו שבזמנים ... כדי להרגיש טוב. אבל מחמת שיש מלחמה בין האדם לבין המציאות, לכן האדם כל הזמן צריך להתאמץ כדי להרגיש טוב וכדי ליהנות ולהרגיש שמחה. ושורש המלחמה של האדם במציאות, נובע מכך שהשכל של האדם נמצא במלחמה עם השכל של המציאות. כי מצד השכל של המציאות, האדם נמצא באחדות מוחלטת עם המציאות, למרות שהוא גם נפרד ממנה בו זמנית. כי האדם הוא לא המציאות, אלא הוא רק חלק ממנה. אלא שמנקודת המבט של המציאות, למרות שהאדם נפרד ממנה, הרי שבו זמנית הוא גם נמצא באחדות איתה. והדבר דומה ליד של האדם. שמצד אחד היא לא הישות של גוף האדם. אך מצד שני למרות שהיא יד ולא כל הגוף, הרי שבו זמנית היא גם נמצאת באחדות עם הגוף של האדם. כי הגוף של האדם כולל בתוכו גם את היד. והאדם הוא היד של המציאות. כי הוא הזרוע המבצעת של המציאות. כי יש כוח אחד שמניע את כל התהליכים שיש במציאות. והכוח הזה מניע גם את האדם. כך שהאדם הוא זרוע מבצעת של הכוח שמניע את המציאות. ועצם זה שהאדם עצמו קיים, דהיינו, עצם זה שהאדם אומר "אני" ומודע לקיום של עצמו, גם זה עצמו נובע מהכוח שמניע ... על עצמו בתוך המציאות, מנקודת מבט חיצונית למציאות שבה הוא כאילו לא קיים כלל, על ידי זה נוצרת מלחמה בין האדם לבין המציאות. כי אז האדם כל הזמן צריך להילחם על הרצון העצמי שלו ועל הקיום העצמי שלו. וכאשר האדם מרגיש ומבין שהוא במלחמה, על ידי זה נוצרת אחדות בין הרצונות השונים שיש בתוך האדם. כי כאשר האדם מרגיש רע ובדיכאון וכאשר האדם נופל לעצבות ולייאוש, על ידי זה נוצר שלום בין הרצונות השונים שיש באדם. כי כל הרצונות וכל הכוחות השונים שיש באדם מתאחדים, כדי למצוא את האושר. כי כל זמן שיש לאדם עוד רצונות מלבד הרצון למצוא את האושר, הרי שהאדם עדיין לא באמת רוצה להיות מאושר. והסיבה היחידה לכך שהאדם לא מאושר, היא רק משום שהוא לא באמת רוצה להיות מאושר. כי מי שבאמת רוצה להיות מאושר, על ידי זה הוא מאושר באמת. אבל כאשר יש לאדם רצון להיות מאושר, ותוך כדי זה יש לו עוד רצונות אחרים, על ידי זה האדם לא מאושר באמת. וכאשר האדם מרגיש רע, על ידי זה כל הרצונות של האדם מתאחדים, וכל כוח הרצון של האדם מתמקד אך ורק ברצון להיות מאושר באמת ובשלמות. ועל ידי זה שהאדם מרגיש רע, דהיינו, שיש מלחמה שמאיימת על האדם, על ידי זה הכוחות שיש בתוך האדם מבינים שאם הם רוצים לשרוד ולא להיעלם, עליהם לעשות שלום ביניהם לבין עצמם, ועליהם להתמקד בלחפש ולמצוא את האושר האמיתי. כי האדם מבין, שאם הוא ימשיך לחפש את האושר, אבל הוא ימשיך לעשות ... רצון כלשהו מלבד הרצון להיות מאושר, הרי שהאדם עדיין לא באמת רוצה להיות מאושר באמת. וכאשר האדם מגיע לאיזה דיכאון עמוק וכיו"ב, אפילו לפעמים לסף יאוש ומחשבות אובדניות של התאבדות וכיו"ב, אז האדם בעצם מבין שהוא נמצא בשעת מלחמה קיומית והישרדותית. ואז האדם מאחד את כל הכוחות שלו ואת כל הרצון שלו אך ורק בחיפוש אחרי האושר המיוחל. ואז כאשר כל הכוחות וכל הרצונות וכל המשאבים של האדם מוקדשים לכך שהאדם רוצה להיות מאושר, על ידי זה האדם מנצח את המלחמה, ומצליח להיות מאושר באמת. ואחרי שהאדם מנצח את המלחמה הכללית, על ידי זה ממילא יש שלום גם בתוכו. כי אחרי שהאדם מנצח את המלחמה שיש בין ה"אני" שלו לבין ה"אני" של ... שלום של אמת, שבו שורש המלחמה נעלם לגמרי. והדרך להשיג שלום אמת, הוא על ידי האמת עצמה. כי האמת יוצרת שלום. כי כדי שתהיה מלחמה, לשם כך צריך האדם לשקר. כי אי אפשר לנהל מלחמה, כאשר האדם מחובר אל האמת. כי כאשר האדם מחובר לנקודת האמת, אז הוא רואה את האמת שהכל אחד, וממילא לא שייכת מלחמה. אבל כאשר האדם חי בשקר ומשקר את עצמו ואת סביבתו, על ידי זה נדמה לאדם שהוא נפרד ושונה משאר בני האדם, ועל ידי זה הוא נלחם איתם. כי אם היה לאדם שכל אמיתי, הוא היה מסתכל על השורש של המציאות, ורואה את האחדות שיש בכל דבר, וממילא היו מתבטלות כל המלחמות. כך שכדי שיהיה שלום אמיתי, לשם כך צריך להסתכל על השורש של המציאות, ששם הכל אחד, ועל ידי זה נוצר שלום אמת. וכאשר האדם עצמו מסתכל על השורש של המציאות, ורואה את האמת שהכל אחד, ושה"אני" שלו הוא נמצא באחדות עם הישות ועם ה"אני" של המציאות, על ידי זה נוצר שלום אמיתי בין האדם לבין המציאות, ועל ידי זה ממילא גם נוצר שלום בתוך האדם עצמו. ואחרי שיש שלום בין האדם לבין המציאות וגם בתוך האדם עצמו, גם אז יש מלחמות בין הרצונות בתוך האדם עצמו. אלא שאז המלחמות האלו הן לא יותר מאשר משחק שיוצר הנאה וכולי... ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... רע. וממילא ברירת המחדל שלו והטבע שלו, היא לאהוב את עצמו, ולאהוב את כל המציאות כולה, באותה המידה. כי אצל ילד קטן, אצלו אין טובים ואין רעים, אלא אצלו הכל אחד. ואצל ילד קטן, אין טוב יותר או טוב פחות, ואין חכם יותר או חכם פחות, ואין מוצלח יותר או מוצלח פחות, כי כל היותר והפחות, זה הכל לפי קנה מידה של טוב ורע. והילד הקטן שלא יודע להבדיל בין טוב לבין רע, ממילא הוא לא יודע להבדיל, בין מי ... המציאות כולה באמת. ולאהוב את המציאות כולה באמת, פירושו, שהאדם צריך לאהוב את הדבר הרע ביותר בעולם, כמו שהוא אוהב את הדבר הטוב ביותר בעולם. דהיינו, שתהיה אחדות מלאה אצל האדם בין הטוב לבין הרע. וכל זמן שהאדם לא אוהב את הרע הגדול ביותר, בדיוק באותה המידה ממש, כפי מה שהוא אוהב את הטוב הגדול ביותר, הרי שעדיין האדם לא אוהב את כל המציאות, וממילא האדם עדיין מוצא גם בעצמו חסרונות ולא אוהב גם ... של המציאות לבין המציאות עצמה, הרי שרע לו. אבל כאשר האדם מצליח להבין את שורש המציאות, ולאחר מכן מצליח לראות את התגלמות שורש המציאות בכל דבר ודבר, עד כדי אחדות ממש. שבה האדם רואה בכל ישות נפרדת של המציאות, את שורש המציאות ואת האין סוף ואת השלמות עצמה ממש, עד שהאדם לא מבדיל בין הנפרדות לבין האחדות של המציאות, על ידי זה האדם חי חיים טובים באמת. והסיבה שבגללה אנשים מחפשים זוגיות ואהבה, היא בגלל שהזוגיות עוזרת לאדם לאהוב את עצמו ולהרגיש אהבה ללא תנאי, כלפי מישהו אחר. ומה שהאדם באמת רוצה, זה לאהוב את עצמו ואת סביבתו ללא תנאי. ... אותו באמת, וממילא הוא אוהב את עצמו באמת, ושם גם האדם יכול לאהוב מישהו אחר באמת. ולכן האדם מחפש זוגיות ואהבה, כי הוא רוצה לחוות את התחושה, שבה יש אחדות ואהבה, בינו לבין עצמו לבין סביבתו. אלא, שזוגיות בין שני בני אדם, היא מוגבלת. כי בכל העולם כולו, אין, לא הייתה, ולא תהיה אהבה אמיתית מלאה. כי תמיד, האהבה היא על תנאי כלשהו. כי כל זמן שמבחינת האדם יש מושג כזה שנקרא רע, וכל זמן ... אצל האדם הבדל בין טוב לבין רע, אלא שלא יהיה אצל האדם הבדל, בין מצב שבו יש הבדל, לבין מצב שבו אין הבדל. והמצב הזה, גם הוא עצמו תוצאה. תוצאה של הבנה, שהאחדות של המציאות, נמצאת באחדות ממש עם הנפרדות של המציאות. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו לעומקם במקומות אחרים. וכאשר יש לאדם את השכל הזה, על ידי זה האדם אוהב את כל המציאות באמת, וממילא אוהב גם את עצמו באמת. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... של הצמצום - איך מתוך אחדות מתהווה נפרדות? אם הכל טוב, אז איך זה שיש רע? כפי שכבר ביארתי, גם הטוב וגם הרע, בשורשם הם ישות אחת. כי בעולם שלנו יש ישויות שונות. והישויות השונות שיש בעולם שלנו, הן נפרדות זו מזו. אך כל הישויות השונות שיש בעולם, הן כולן ביטויים שונים וגוונים שונים וצמצומים שונים והיבטים ... האדם, וגם כל הרגשות של האדם, וגם כל מה שהאדם רואה, וכל מה שישנו, אלו הכל התהוויות שונות של המציאות. כי פעם אחת המציאות באה לידי ביטוי בצורה אחת, ופעם היא באה לידי ביטוי בצורה אחרת. והשאלה הנשאלת היא, אם באמת בשורש של המציאות הכל אחד, אז איך זה שיש גם רע? ואיך זה שבתוך המציאות שלנו קיימת התודעה של האדם שחושבת שיש רע, אם באמת הכל טוב? ובפשיטות, אם בשורש של המציאות אין חילוק בין טוב לרע, אז איך זה שאצל האדם יש חילוק בין טוב לרע? ושורש השאלה הוא עמוק עוד יותר. כי השאלה הזאת בעצמה, היא ביטוי של שאלה אחרת עמוקה יותר. והשאלה הפנימית יותר, היא כיצד מאחדות פשוטה נוצרו פעולות משתנות וישויות שונות ונפרדות. כי בשכל האנושי ניתן להבין שלכל הישויות כולן, יש מכנה משותף כלשהו. ויש איזה רובד פנימי כלשהו מאחורי כל הישויות כולן. וגם אם האדם לא מבין מהו הרובד הפנימי הזה, המהות הזאת, ההוויה הזאת, עדיין ניתן להתבונן ולראות שכל הדברים ... האדם המשהו הזה הוא "כלום", וגם אם בעיני האדם המשהו הזה הוא דבר שאין יכולת להכיל אותו שכלית וכיו"ב, הרי שעדיין יש איזה משהו שנמצא מאחורי כל הדברים כולם. וכאשר האדם מתבונן, אז הוא מבין שבעצם ברובד הפנימי ביותר של המציאות, יש רק אחדות ויש רק הוויה אחת ללא נפרדות. אך תכף שהאדם מסתכל על כל דבר אחר שהוא רחוק מהשורש של המציאות, מיד האדם רואה את הנפרדות של המציאות. והשאלה הפנימית ביותר היא, כיצד זה יכול להיות שהוויה אחת תהווה ישויות שונות ונפרדות זו מזו? ואיך יכול להיות שמתוך אחדות פשוטה, יתהוו ישויות שונות זו מזו? וגם לשאלה הזאת עצמה יש שורש פנימי יותר. כי השאלה היא, כיצד מתוך אחדות נוצרה נפרדות. אך באמת יש כאן שאלה פנימית עוד יותר, והיא איך מתוך אחדות נוצרה ישות שהיא נפרדת מהאחדות. כי כאשר יש אחדות, אין מקום לעוד ישות נוספת על האחדות. ועצם קיומה של ישות נוספת על האחדות, זה עצמו שולל את הרעיון של האחדות. כי לכאורה נדמה שמאחדות יכולה להיווצר אחדות אחרת אך לא נפרדות אחרת. וכאשר האדם רואה את הנפרדות, אז הוא שואל איך מתוך אחדות נוצרה נפרדות. ואח"כ השאלה הזאת באה לידי ביטוי, באיך מתוך הכל טוב והכל אחד, נוצר הבדל בין טוב לבין רע. אלא שמצד האמת, מנקודת מבט של אחדות, אין אפשרות שיווצר שום דבר. כי אם לדוגמא הייתה נוצרת ישות של אחדות, מתוך הישות של האחדות הראשונה, הרי שהיה צריך לשאול: האם האחדות שנוצרה, האם היא זהה לאחדות שיצרה אותה? ואם כן, אז במה זה בא לידי ביטוי הנפרדות של הישויות האלו? ואם לא, דהיינו, אם היצירה שונה מהיוצר שלה, א"כ כיצד יתכן שתהיה יצירה שונה מהדבר שמהווה אותה? ונסביר: השאלה בעצם היא, לא איך זה שמתוך אחדות נוצרה נפרדות, אלא איך זה שמתוך אחדות נוצרה ישות שהיא נפרדת מהאחדות. כי עצם זה שקיימת עוד ישות בעולם בנוסף על הישות של האחדות, בזה עצמו יש נפרדות. כי הנפרדות לא נמצאת רק בין הישויות השונות שיש בעולם. אלא הנפרדות עצמה נמצאת, בין האחדות לבין הנפרדות. כי הנפרדות נפרדת ושונה מהאחדות. ועצם זה שקיימת ישות שונה מהאחדות, זה עצמו נפרדות. וא"כ שורש השאלה הוא, איך בכלל יש הבדל בין אחדות לבין נפרדות? דהיינו, איך בכלל יש ישות שהיא נפרדת מהישות של האחדות שהיא שורש המציאות? ונעמיק עוד את השאלה ונסביר כי היא קיימת לא רק במעבר שבין ה ⬅לקריאת המשך המאמר על אחדות - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ...25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אחדות, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אחדות, איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?


נושאים מומלצים לעיונך... חוסר קשר משפחתי להגיע לסוף כדי להרגיש טוב לבד איך חוקרים רצון? מבלבלים את השריר משוגע הפרעות למידה חרדה טראומתית אמונה באלוהים תגרום לך לא לפחד שיטות לפיתוח בטחון עצמי להעריך את עצמו תחושה שהיא אוהבת אותי לאהוב את מה שיש מאמץ אל האושר שלמות האושר פחד מבגידה עם האקסים יש אנשים א מיניים לא אחליט כלום להחליט להיות מאושר התמודדות עם הזדקנות התמודדות עם פרידה מבת זוג זוגיות מוצלחת העסק יצליח לאורך זמן כשלים רטוריים איש מכירות מתחיל טעויות בחינוך ילדים מתעסק עם ילדים תת המודע של... המורים הרוחניים מורה רוחני איזה שריר מתאמץ? שריר אחד חזק יותר מהשריר השני הרצאה על הכל מאלוהים חרדה מאלוהים הספר להיות אלוהים האם להיות אלוהים זה טוב או רע? לעשות כסף ממה שאתה אוהב לעשות כסף ממוזיקה תכלית החיים והמוות לדעת מהי משמעות החיים תמריץ שלילי איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? להשפיע על רובוט אנשים חסרי בחירה חופשית קאוצינג מומלץ האם היקום מתפשט? נברא העולם עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לחיים, פסיכותרפיסט, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי לזוגיות, יועץ פילוסופי, מאמן אישי להרזיה, אימון אישי בתל אביב בתחום אחדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 4.7969 שניות - עכשיו 29_01_2020 השעה 22:47:14 - wesi1