... בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמא לרכוש רק משאית ויש לנו רק
אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר ... עשויה להשתנות בסופו של דבר. לדוגמא, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו
אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמא, מי שחושב לרכוש
אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר
אופנוע בסכום של 100K ולהפך. כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. ... על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמא, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או
אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו. בקיצור, יש לשים לב לכך, שצריכים לעשות סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי ...